Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lynna

Lynna

18-04-2016 om 06:36

Lekker groot theeglas, welke?

Ik ben al een tijdje op zoek naar nieuwe theeglazen. Blijkbaar ben ik nogal veeleisend.... Er moet lekker veel thee in kunnen, een oor waar je vingers goed doorheen kunnen en ook nog eens een beetje robuust van kwaliteit. Want zo'n dun theeglas vind ik waardeloos drinken.

Pickwick heeft eigenlijk wel iets wat ik bedoel maar ik wil ook weer geen naam erop.

Iemand tips? Hoe drink jij je thee?

40er

40er

18-04-2016 om 07:19

mok

Ik heb 2 mokken. 1 voor de ochtend en voor 1 voor de rest van de dag
Ze zien er niet uit door de thee-aanslag, maar ik drink er alleen uit. Gasten krijgen een glas, van ikea.
Bij de aldi hebben ze wel eens van die grote glazen ook dubbelwandig.
Of een keer kijken bij de hema, blokker of marskramer.

Lusithania

Lusithania

18-04-2016 om 07:25

hema

Bij de hema hebben ze grote robuuste theeglazen die fijn vasthouden en drinken.

glas

ik zweer bij de bodum canteen glazen. 0,4 liter, en geen oor nodig omdat het dubbelwandig glas is. Tegelijkertijd toch best licht, fijn om uit te drinken.

Ze zijn wel wat duurder maar er zijn regelmatig aanbiedingen waar ik op wacht voor ik zoiets koop.

Action!

Ik heb mijn grote theeglazen van de Action. Niet van die dunne glazen en er gaat flink wat in. EN kost ook nog eens bijna niets ;-\00

Juno

Juno

18-04-2016 om 13:34

Ikea

Bij de Ikea zijn grote taps uitlopende glazen, geschikt voor warme en koude dranken. Ik zag ze in het restaurant staan met munt en daarom heb ik ze ook gekocht. Mijn munt steekt altijd zo zielig half uit het kopje en dit is een goede oplossing. Prijs was ook drie keer niets. Geen oor.

40er

40er

19-04-2016 om 14:06

intratuin

Aan de dis, die hadden ook leuke staan zag ik.

margaretha

margaretha

19-04-2016 om 17:02

vandaag

bij de action 2 gekocht en die lijken heel sterk op die van de xenos uit de link van een paar hierboven. Bovendien ergens eens glazen gekocht met in wit en zwart "thea" erop recht onderaan en dan een stukje wijd uitlopend.

Christel

Christel

19-04-2016 om 17:50

Ik heb die Juno ook heeft

bij Ikea, geen oor, maar heel fijn:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10270478/

Ik heb

Dezelfde als angel3. Bevallen prima.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.