Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

69er

69er

08-03-2012 om 10:15

Lekker belangrijk...inline skates

4 Jaar geleden heeft mijn oudste van die man uit Spanje (vonden we toen) dure skates gekregen, omdat het goedkopere exemplaar het al snel begeven had. De oudste wil er nog niet aan, want :"ze zitten nog zo lekker",maar mijn meetlat bewijst dat ze nu echt te klein zijn. Als een dame op MP zich aan de afspraak houdt, komt er over een paar dagen een waarschijnlijk identiek paar in een maat groter.
Nu wil ik het eerste paar doorschuiven naar het volgende kind en zie ik dat de wielen aan de binnenzijde wel erg afgesleten zijn. ( Dom , ik heb altijd alleen maar de maat versteld). Zou, je die kunnen verwisselen? En ja, googlend vind ik dat dit juist ook aangeraden wordt om gelijkmatige slijtage te krijgen. Dit ga ik dus nu nog proberen, wellicht een tip om er langer plezier van te hebben.
69er

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Heel belangrijk

Heel belangrijk, want inline skaten is leuk!
En ja, je kunt de wieltjes vervangen. Je kunt ze in eerste instantie omwisselen; links naar rechts en voor naar achter. Dan kunnen ze aan de andere kant afslijten. En daarna pas vervangen...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.