Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lego snoepjes

Ivm een lego kinderfeestje hier over een paar weken (ideeen altijd welkom, ik heb er al wel een paar), heb ik een vraag. Ik heb 3 dagen geleden ergens op internet snoepjes gezien in de vorm van lego, die je in Hilversum kon bestellen. 25 stuks in een zakje voor 4,50. Ik weet zeker dat het Hilversum was (maar website niet meer kunnen vinden). Wie o wie weet waar ik ze kan kopen??? Ik vond hier een afbeelding en dacht jaaaaa dat is het!! Weet alleen niet hoe ik daar kan reageren..... http://www.mobypicture.com/user/markinbeeld/view/9095934
Als je googlet op lego snoepjes, kom je snoepjes van Kelloggs tegen, maar die worden niet meer gemaakt.
Hopelijk kan iemand me helpen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Amazon

Op Amazon verkopen ze legosnoepjes (en legokaarsjes voor op een taart, legoijsblokjesvorm en legopoppetjetaartvorm). Die snoepjes heten Candy Blox. http://www.amazon.com/Concord-Candy-Blox-3-Lbs/dp/B000BHCAJG

skik

toja

toja

29-08-2011 om 09:40

Ik weet het!

ik was er namelijk nog van de week en mijn zoontje heeft ze toen geproefd.
Het is the little cakeshop in Hilversum op de havenstraat.
Succes

Geerke

Geerke

29-08-2011 om 21:24 Topicstarter

Jaaaa toja

Die naam komt me bekend voor, dat is 'm...!!!
Kan de legosnoepjes nu even niet vinden op de site maar ik weet dat ze ze hebben. Ga ik ze gewoon mailen. Dank dank!
Ook de anderen bedankt, ik ga zeker even kijken wat Amazon te bieden heeft....
Dank dank dank!!

toja

toja

30-08-2011 om 08:55

Geerke

Hoi Geerke, ze hebben ze inderdaad. Ik heb er nog naar staan kijken en zoon mocht ze zelfs proeven. Ik zou ze inderdaad een mailtje sturen.
Leuk idee trouwens; een Legofeestje.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Muffins

Ik heb bij legoland siliconen muffinvormen gekocht in de vorm van legosteentjes.

Geerke

Geerke

02-09-2011 om 22:08 Topicstarter

Ze zijn besteld!

Leuk Dirksmama, ik was vorig jaar in legoland maar heb natuurlijk toen niet aan dit soort dingen gedacht. Snoepjes zijn besteld bij the little cakeshop in Hilversum. Zakje van 50 gram (13 blokjes telde de mevrouw aan de telefoon) kost 2 euro.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.