Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Zwartje

Zwartje

28-10-2012 om 15:26

Lbd gezocht

Ik vind dat ik ook aan een Little Black Dress 'moet'. Het probleem is dat ik een moeilijke (jurken)maat heb. Van boven ben ik 'gewoon' maar ik heb behoorlijke heupen en dijen plus een buikje.
Wat voor merk zou kunnen passen? Of kan ik beter gaan voor een rok met iets? Tuniekjes passen mij ook niet maar daar zit ik dan ook niet mee. Toch vind ik het tijd worden voor iets netjes (i.p.v. de eeuwige spijkerbroek met trui) voor geëigende gelegenheden.
Wie heeft de tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Elastisch?

ik zou voor iets rekbaars gaan. ik kijk regelmatig op www.miss-green.nl maar heb er nog niks gekocht. een if ander wikkeljurkje lijkt me wel geschikt voor diverse gelegenheden.

Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

tonny

tonny

28-10-2012 om 15:59

Ik zou als ik jou was naar een wat duurdere modezaak gaan

want al die rekbare dingen flatteren vaak niet zo geweldig bij de kernmerken die je noemt. Beter wat duurders wat jaren meegaat dan iets voordeligs wat alweer snel hmmmm zit.

Ik ga inmiddels over op antraciet voor een dergelijke japon. Mooier dan zwart, heb ik ontdekt, in mijn geval. Op advies van de verkoopster trouwens, en ze had gelijk.

bibi63

bibi63

28-10-2012 om 16:52

Tip

Een lange mooie sjaal erbij, die lekker over je buikje valt en daardoor niet meer opvalt...
Gr. Bibi

Top vintage

Ik heb pas een heel mooi zwart jurkje gekocht bij top vintage. Lekker soepele stof en valt mooi over mijn "na vier kinderen" niet meer zo'n smalle heupen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Vic

Vic

28-10-2012 om 20:04

Mouwen

Ik heb vorig jaar een lbd gekocht maar ik heb het nog niet gedragen. Probleem is dat ik nogal wat ben aangekomen, en vooral een wulps bovenlichaam en dikke armen heb gekregen. Dat zie je dus enorm in zo'n jurkje en volgens mijn dochter kón het echt niet ('je ziet er zo gevuld uit'). Ik ben dus al een jaar (wisselend actief) op zoek naar een of ander bolerootje voor erboven.

Ely

Ely

28-10-2012 om 22:26

Geen idee wat je budget is

Maar ladress.com heb ik mezelf een jurkje van beloofd als ik een bepaald iets heb gehaald. Nu nog kiezen

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Makka

Makka

29-10-2012 om 00:16

Goedkope jurkjes kunnen ook mooi zijn, met jasje

Gewoon een leuk zwart jurkje van Hema, H&M of Bijenkorf, wikkeljurk of met plooitjes van voren of zo, rokgedeelte iets uitlopend, zodat het niet te strak om buik en heupen zit, met driekwart of lange mouwen, van viscose of katoen, ev. met wat lycra erdoor. Als je NU zoiets wilt kopen is de kans niet zo groot dat je meteen iets geschikts vindt, maar hou je ogen ervoor open en koop het op het moment dat je iets geschikts ziet hangen. Zo heb ik het meest succes, niet met de opdracht "ik moet nu een zwarte jurk kopen", maar in mijn achterhoofd "een zwart jurkje erbij is altijd handig", en dan zo langzamerhand een aantal van die dingen in huis hebben liggen.

Ze zijn niet duur, makkelijk wasbaar, het is handig om er een aantal te hebben. En dan met een leuk jasje, vest, gilet, poncho of sjaal erop (verbergt buik/heupen/vetrollen en maakt het minder saai), afhankelijk van de gelegenheid en het jaargetijde; model jasje/vest even mee experimenteren wat het meest flatteert en het leukst staat: wat langer of juist wat korter. Zwarte of gekleurde kousen/maillot, afhankelijk van jaargetijde, combi en gelegenheid. Leuke schoenen/laarzen erbij, idem. Ev. ketting.

Superstar?

Ik heb ook ongeveer jouw figuur. Alleen het buikje heb ik (nog?) niet . En ik draag graag jurkjes, die flateren mij beter .....Ik kan altijd goed slagen bij de Hema, die hebben een model dat mij leuk staat en iedere keer weer in andere kleuren en modellen. Voor het wat sjiekere spul kan ik goed slagen bij superstar. Dat merk verkopen hier meerdere winkels en is ook online verkrijgbaar. De prijs online of in de winkels is hetzelfde. Daarom heb ik voorkeur voor winkel, kan ik meteen zien of het me staat.
Deze heb ik pas gekocht, alleen in het zwart dus.
http://www.superstarwebshop.nl/categorie/nieuwe_collectie/jurken/p2.aspx
En staat mij geweldig (volgens mijn dochters en vriendin) en ik kreeg ook de nodige compimentjes van anderen, spontaan.
Wel een niet tekenende slip aandoen want hij is nogal elastisch. Evt. zo'n (hoe heet het ook al weer?) ondersteunende hoge slip....die alles leuk strak maakt.
Erbij een opvallende ketting en evt. een riem (stond mij niet maar je weet maar nooit) en mooie laarzen.
Ik heb ook deze http://www.superstarwebshop.nl/product/1487/leopard_chiffon.aspx met deze eronder:
http://www.superstarwebshop.nl/product/1455/underdress_long.aspx
Die draag ik gewoon als we b.v. naar de film gaan ofzo.
groeten albana

Vic bolero

Op de website van esprit hebben ze een aardige keuze in bolero's.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Conference

Conference

29-10-2012 om 17:00

Buikje en heupen verbergen

De tip die ik heb gekregen voor mijn buikje en brede heupen met bijpassende dikke bovenbenen, is om een jurkje te kopen waar het "middenelastiek" net onder je borsten valt en daarna wijder uitloopt. Ik heb nu drie LBD's, alledrie voor een prikkie gekocht bij Wehkamp, H&M en C&A, en draag ze het hele jaar door, vaak gecombineerd met jasjes en vestjes en zwarte pumps of laarzen. Met een bolero lijkt het alsof ik een kromme rug heb, bij mij sluiten ze van achteren niet zo mooi aan.

Goede tip triple!

Nieuwsgierig eens bij Miss Green gekeken, en prompt het nodige besteld. Vooral de wrapdress; geweldig basis
Wat n leuke site, mooie basiskledingstukken. Ook ik heb 'n figuur met buikje en heupen, en die kleding is mooi verhullend.
Heb die wrapdress Susan besteld, ben benieuwd!
Dank voor 'tdelen van die tip dus!

Mare

Zwartje

Zwartje

30-10-2012 om 08:50

Besteld

Ik heb ook maar bij Miss Green besteld, de wrapdress Susan. Ik ben benieuwd.
H&M en C&A ga ik ook nog bekijken.

Die wrapdress

Vind ik ook leuk...weet ook zeker dat die mij goed staat. Maar ik héb al zo'n soort jurkje. Van de hema...die wikkel je niet, die is vastgenaaid bij de taille en kun je strikken op de rug en de rok is uit 1 stuk. En om nu 2 bijna dezelfde jurkjes te hebben...nou nee. Was wel stukken goedkoper en blijft mooi in de was.
Die is bij mij voor door de week. Gisteren nog aan gehad met een sjaaltje erbij die ik 'geleend' heb van oudste (zonder het te vragen....oeps).
groeten albana

Koninklijk goed

Kijk anders ook eens op de site van Koninklijk Goed, die hebben ook veel (leuke) jurken.

Chris

Wrapdress miss green ontvangen

.. En hij valt mij eigenlijk tegen .
Model is zeker mooi, maar ik vind de rok niet zo mooi vallen. Ook houd ik niet zo van het materiaal. Normaliter staan wrapdresses me juist heel goed, bovenlijf met de V staat goed, en gelukkig nog slanke taille, haha, dus daar strikken flatteert. Deze valt niet zo soepel en daardoor lijkt de onderkant wel wat zwaar.

Maar heb m nu even uitgehangen, wellicht dat 'ie dan anders valt. Op zich vind ik zo'n no nonsense jurk die je zo in de was kunt gooien en weer aantrekken wel prettig. Ben benieuwd wat de andere bestelster hier er van vindt!

Mare

Zwartje

Zwartje

02-11-2012 om 08:33

Teruggestuurd

Van boven stond de jurk heel mooi met die v-hals. Van onderen sloot de jurk niet zo mooi aan en viel gemakkelijk open. Ik heb hem ook weer teruggestuurd.
Aangezien ik nog helemaal geen jurk heb heb ik niet 'echt' gekeken naar het stofje.

Jammer

Jammer dat die miss green jurkjes niet bevielen. Ik denk dat ik er dan bij nader inzien geen ga bestellen. ik heb wel een jurkje van king louie. Dat is wel fijn materiaal. Ze hebben ook wel effen (ook zwart) jurkjes, maar het overgrote deel is gebloemd.

Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.