Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Polletje Piekhaar

Polletje Piekhaar

04-11-2013 om 12:40

lawaai afwasmachine

Onze afwasmachine (ruim 10 jaar oud)doet het prima, maar maakt de laatste tijd vaak veel meer lawaai. Een soort rateltje zit soms in het programma. Er is wel een tijd geweest dat de blokjes niet goed leken te smelten ineens, terwijl de vaat er toch redelijk schoon uitkwam. (wel wat minder goed droog)
Moet ik erop rekenen dat ik mook een nieuwe vaatwasser nodig heb binnenkort?

Een vaatwasser van ruim tien jaar heeft iha zijn langste tijd gehad. Zo lang-ie het doet, doet-ie het, maar begin maar vast te sparen voor een nieuwe. Helaas

Groeten,

Temet

Polletje Piekhaar

Polletje Piekhaar

07-11-2013 om 12:26

gelukkig

ik hoef niet te sparen,.. dat heb ik al gedaan! Nu tegelijk een droger een vaatwasser kopen: misschien krijg ik nog korting...

Als je een nieuwe koopt, let dan op het aantal decibellen dat het apparaat maakt. Sowieso zijn ze de afgelopen jaren stiller geworden, maar dan nog zit er tussen merken onderling een groot verschil. Ook omdat veel meer mensen tegenwoordig een open keuken hebben, wordt dat aspect steeds belangrijker.

Polletje Piekhaar

Polletje Piekhaar

10-11-2013 om 12:54

bedankt

dat wa sinderdaad een punt voor ons, we hebben nu een met 48 decibel. Het kon nog een decibelletje minder maar daar waren weer andere dingen mee, dus deze gekozen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.