Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Last minute vraag: kant en klaar eten (ah)

Straks totaal geen tijd om te koken nadat ik de kinderen van de BSO heb gehaald. Even snel langs de AH lukt nog wel. Kids zijn altijd wel blij met een pannenkoek ofzo. Maar zelf heb ik nog steeds geen lekkere kant-en-klare maaltijd kunnen ontdekken. Wie helpt, wat is toch best goed te eten?
Graag niet iets wat nog een half uur in de oven moet ofzo (moet ook nog berg traktaties klaarmaken na het eten en alleen de kids naar bed brengen).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

11-10-2011 om 15:50

Maatlijdsalade geitekaas met honing

Die AH Maaltijdsalade, en dan die met geitekaas en honing, die vind ik erg lekker.

Margje

ishtar

ishtar

11-10-2011 om 15:51

Ik vind

die diepvriesmaaltijden van iglo wel lekker: van die eenpersoonszakken met pasta, kip en groente, of aardappeltjes, vlees en groente. 10 minuutjes in de wok, klaar!

Guinevere

Guinevere

11-10-2011 om 16:10

Neem maar pizza

Neem maar liever een AH-pizza. Die met inktvis en mosselen erop. En dan een krop sla ernaast. De K&K-maaltijden heb ik onlangs in diverse smaken uitgeprobeerd (op de kinderen) en hun oordeel was niet mals. Ik vrees dat ik het er mee eens was, wat een sausdrab. Alleen de magnetronlasagne met spinazie en zalm kan wat mij betreft nog door de beugel, als je niet verwacht dat het enorm lekker wordt.

Dances

Dances

11-10-2011 om 16:24

Stoommaaltijden

Die zijn heerlijk. Vooral die met geitenkaas. Maar ook met vis is heerlijk. 5 minuten in de magentron en klaar!

ranja

ranja

11-10-2011 om 16:47

Indiaas

en dan die met garnalen. Heerlijk. Ik heb ook een keer roti met kip gehad. Was niet slecht maar ook niet heel erg super.

Fiorucci

Fiorucci

11-10-2011 om 18:27

Indiaas

Ik vind de indiase maatlijden lekker, in de zwarte bakjes.

Annet

Annet

11-10-2011 om 18:38

Stoommaaltijden

vooral de pittige vind ik lekker.

Picasso

Picasso

11-10-2011 om 21:19 Topicstarter

Bedankt!

Fijn al die tips! Ik ben uiteindelijk gegaan voor de tip van Ishtar, de Iglo maaltijd. Vroeger wel vaker gegeten maar tegenwoordig eten we eigenlijk nooit kant en klaar. Ik had de zalm-bladspinazie-pasta en het was heerlijk!

Moontje

Moontje

12-10-2011 om 11:41

Diepvries zakken iglo!

Mmmm heerlijk, bijv. de pasta met spinasie en zalm, of de pasta met groene groenten (meer dan 200 gram) en runderreepjes, echt super lekker.
Tegenvaller vond ik de risotto, ben ik normaal gek op maar vond ik te zout.
En i.d.d. de stoommaaltijden van de AH bijv. zijn ook prima!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.