Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Laarzen met smalle pasvorm voor meiden

Mijn dochter leeft op grote en smalle voeten. Ze is ruim 10 en heeft maat 40/41. Ook heeft ze zoals gezegd smalle voeten.

Na jaren Giga laarzen gedragen te hebben, ben ik eigenlijk op zoek naar andere merken. Dus welke merken laarzen vallen smal en zijn er te krijgen in maat 40/41?

Christel

Christel

13-09-2013 om 11:29

Clic?

Ik weet dat mijn vriendin voor haar dochters meestal Clic-laarzen koopt, misschien is dat iets?

Marie

Marie

13-09-2013 om 14:31

Twins

Twins heeft ook smalle schoenen voor meiden:

http://www.twins-trackstyle.nl/collectie/

Marieke

Marieke

16-09-2013 om 15:40

waar woon je?

In Gemert zit een schoenwinkel met kinderschoenen tot en met maat 42 en ze hebben veel keuze in heel smalle schoenen en, wat zeker zo belangrijk is, ze hebben veel leuke schoenen/laarzen.

pind@

pind@

17-09-2013 om 08:01 Topicstarter

Dat is helaas

Niet echt in de buurt. Ik woon in Oost-Groningen.

Twins en Clics gaan allebei volgens mij t/m maat 40. Dus dat is nog maar de vraag of dat past.

Misschien komen er nog meer tips.

Marie

Marie

17-09-2013 om 13:56

Grunewald in Groningen

Hoi

Probeer het eens bij Grunewald in Groningen, daar ging ik wel met de meiden naar toe voor smalle schoenen.

http://www.grunewald.nl/

Daar vond ik o.a. deze op de site in wijdte 2 (smal) in maat 40 en 42:

http://www.grunewald.nl/webshop/?wid=117&wsk=e54778ee86169c9a&pid=product&cid=8952246&loginfire=&loginusername=&loginpassword=&logincontext=&orderprocess=&product=5637&plord=&pcs=&size=&setpcs=&catid=&merkid=&srtid=

juline

juline

17-09-2013 om 19:17

Zelfde probleem...

Dochter is ook 10 en heeft dezelfde schoenmaat. Ze heeft wel eens red rags, die hebben brede en smalle schoenen. Voor de rest is het een kwestie van veel schoenwinkels aflopen, waar ze echt verstand hebben van kinderschoenen. We hebben niet een vast merk, zijn allang blij als we elk jaar met een fatsoenlijk paar schoenen thuis komen. Ik geef er ook eem hoop geld aan uit.
Ik hoop dat ze snel uitgegroeid is, wat haar voeten betreft, want veel groter moet het toch echt niet worden!

Succes met de zoektocht!

mover

mover

22-09-2013 om 08:24

Durea schoenen en laarzen

Worden een heel veel pas vormen/wijdtes verkocht. Ik weet alleen niet of het merk 'jong' genoeg is voor een 10-jarige.
Het is een dames merk, dus die 40+ maten zit ze goed. Succes me googelen, en shoppen.

mari

mari

25-09-2013 om 08:09

footnotes

Een ander merk wat ook bij smalle voeten kan is Footnotes. Ze zijn meestal wat jeugdiger dan de Durea 's .
Ik heb allebei, maar vind zelfs Durea beter zitten en mooier blijven. Durea is wel nog wat duurder dan Footnotes.

pind@

pind@

26-09-2013 om 09:02 Topicstarter

Bedankt!

Bedankt allemaal voor jullie reacties. Vanavond gaan we naar de stad om laarzen te scoren. Ik neem jullie reacties mee tijdens de zoektocht.

mijk

mijk

26-09-2013 om 09:28

Wij gaan

Met zoon heel smal maat 42 altijd naar duitsland. Veel meer keus en alle schoenen en laarzen goretex gevoerd....

mijk

pind@

pind@

27-09-2013 om 08:49 Topicstarter

Geslaagd en vraagje aan Mijk

Gisteren heeft het een hoop bloed, zweet en tranen gekost maar we zijn wel geslaagd. Ze heeft een paar Twins gekocht.
We zijn bij Schott schoenen in Veendam uitgekomen. In de stad bij Grunewald hadden ze 1 paar schoenen maar die vond ze niet mooi. Op de terugweg langs Veendam. En daar dus wel geslaagd.

Mijk, een vraagje: waar in Duitsland ga je dan heen? Altijd handig voor de toekomst!

mijk

mijk

27-09-2013 om 10:09

Meestal naar Bad bentheim

Voor paar daagjes en dan in een dorpje daatr in de buurt of in Munster. Ik ben er tot nu toe altijd geslaagd en in verschillende winkels. ga er vanuit dat dat net over de grens ook wel lukken moet.... Leek me voor jou ook handige optie...

pind@

pind@

27-09-2013 om 10:37 Topicstarter

Bedankt Mijk

Ik hou de optie Duitsland zeker in mijn achterhoofd. Er zit net over de grens een hele grote schoenenzaak. Ik denk dat we daar volgend jaar maar eens gaan beginnen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.