Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Charis

Charis

10-07-2014 om 16:23

Kunststof bak met vakjes voor loomelastiekjes

Zoonlief is helemaal gek van die loombandjes. We hebben momenteel een grote kunststof bak met alle kleuren elastiekjes door elkaar, maar dat werkt niet heel handig.

Weet iemand waar je een lege, transparante kunststof bak met vakjes kunt kopen? Dus niet al gevuld met elastiekjes en een loomrekje?

Katniss

Katniss

10-07-2014 om 16:28

Bouwmarkt

Het zijn bakken waar je ook schroeven in bewaart.

Action?

Action of Blokker

Charis

Charis

10-07-2014 om 16:35

Katniss

Had ik ook al aan zitten denken idd, maar als ik erop googelde kwam ik op allemaal vage sites terecht. Ik zal eens een rondje bouwmarkt doen. Bedankt voor de tip!

Hadewich

Hadewich

10-07-2014 om 16:44

Xenos

Xenos heeft ook van alles.

Charis

Charis

10-07-2014 om 17:14

Ja maar, ja maar

hebben jullie nu proefondervindelijk vastgesteld dat Blokker/Action/Xenos dergelijke bakken verkopen? Of vermoed je dat alleen maar?

Bij ons zitten de bouwmarkten namelijk niet naast de retail en ik wil liever niet alle winkels af.

xenos zeker

Van Xenos weet ik het zeker. daar heb ik een half jaar geleden nog zo'n bak gekocht.
Ook gezocht toen bij Blokker en Hema; bij de Hema hadden ze wel wat maar niet in de uitvoering doe ik wilde. Blokker weet ik niet meer.

Thursday Next

Thursday Next

10-07-2014 om 17:39

xenos en action hebben ze zeker gehad, maar vanwege het succes van de loombandjes zijn deze dozen ook niet aan te slepen. Je kan er dus wel kijken maar of ze er op dat moment zijn is maar de vraag.
Hier zijn ze ook te koop (zoeken op sorteerdoos):
https://www.kralenvaria.nl/n2/6854/21823/Sorteerdozen.htm

amk

amk

10-07-2014 om 18:04

xenos zeker

vast in assortiment. Ook zo handig voor haarelastiekjes en ander knutselgedoe.

Xenos niet!,

Ik ben net bij xenos geweest...
Ze kunnen ze niet aanslepen, op dit moment kunnen ze de winkels ze niet bestellen, als het hoofdkantoor ze binnen krijgt verdelen ze ze over de winkels maar ze kregen er bijvoorbeeld maar 24 ( ze hadden er 400 ofzo besteld als winkel) je kan dus geluk hebben dat jou xenos er nog 1 heeft staan..maar beloven doe ik niks

Inanna

Inanna

10-07-2014 om 22:42

Action als je mazzel hebt

Aan het begin van de loomgekte heeft dochter een bak kunnen bemachtigen, ze had er meer nodig en het heeft toch wel een paar weken en diverse bezoekjes aan verschillende Actions gekost voor we nog 2 koffertjes wisten te bemachtigen.

Ikea

Wij hadden nog een bak over van Ikea met vakjes waar ze nu inzitten. Had helaas niet alle tussenschotjes meer maar heel precies op kleur sorteren is voor ons geen probleem. Normaal kun je er 8 vakken in maken dacht ik.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80100029/

Jessica O

Jessica O

11-07-2014 om 09:51

Een bak voor het ordenen van borduurgaren, bij een handwerkwinkel.

Ardenna

Ardenna

11-07-2014 om 12:34

Of je neemt een lage doos, of je snijdt van een hoge doos een lage en je maakt tussenschotjes die je aan de zijkant vastplakt.

Charis

Charis

11-07-2014 om 12:45

Haha

Ik moet straks een nieuw paspoort aanvragen, dan loop ik wel even binnen bij Action en Xenos, misschien heb ik geluk begrijp ik. En anders morgen maar een bouwmarkt

creatief Ardennna

Creatief bedacht Ardenna! Straks is de rage weer uit en dan zit je met die bak. Dochter hier had nog bakken met strijkkralen gevuld maar daar ben je met 12 wel wat groot voor. Strijkkralen er uit en naar jongste nichtje, loomelastiekjes er in.
Loomboard heeft haar vader gemaakt van een plank en een doosje fout aangeschafte spijkertjes. Mooie bestemming voor die spijkertjes na tig jaar bewaren en ach als de rage straks over is geen tientallen euro's aan uitgegeven.

Marie

Marie

11-07-2014 om 16:18

Pipoos

Weet niet zeker of ik het hier mag neerzetten, maar toevallig ontving ik vandaag reclame van Pipoos waar een vakjesdoos in staat:

https://www.facebook.com/pipooshobby/photos/p.629888250451349/629888250451349/?type=1&theater

Charis

Charis

11-07-2014 om 16:24

Geweest

Action had ze niet (meer), Xenos wel, maar die bak had maar 6 of 7 vakjes ofzo. Ga morgen nog wel een keer kijken voor een schroevenbak bij Gamma/Praxis, want ik wil er inderdaad geen kapitalen aan uitgeven.

Charis

Charis

15-07-2014 om 15:16

Gekocht

Bij Gamma een kunststof schroevenbak gekocht, met een hoop vakjes en plek voor dat loomrekje. Kostte toch nog een tientje...

Zag gister dat zo´n soort bak nu ook in de aanbieding is bij Blokker voor vijf euro meen ik.

vlinder72

vlinder72

15-07-2014 om 15:21

Folder van Blokker

In de folder van blokker staat zo'n doos. Voor 3,99. Wij hebben zelf de strijkkralen bij elkaar gemikt en de oude strijkkralen doos gevuld met elastiekjes

Fiorucci

Fiorucci

21-07-2014 om 21:02

Wibra

Ze liggen nu voor weinig bij Wibra.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.