Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kroningsdag rechtstreeks via internet te zien?

De titel zegt het al. Omdat we voor een Nederlands bedrijf (in Schotland) werken hebben we die dag vrij en willen we met een aantal collega's de inhuldiging ( of hoe het ook moge heten) samen gaan kijken. Is dat rechtstreeks mogelijk op het Internet ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

15-04-2013 om 12:30

Vast wel

Ik heb ook wel eens iets gekeken via de website van de NOS. Op journaal24 kun je bij belangrijke gebeurtenissen live verslag volgen.

lennest

lennest

15-04-2013 om 13:15

Hee, da's fijn!

Want wij zijn op vakantie, dan missen we de inhuldiging, dachten we. Op de camping is wifi, dan zou dat moeten lukken!

Shonagh43

Shonagh43

15-04-2013 om 17:03 Topicstarter

Bedankt

voor de tip, gaan we proberen !

MariaV

MariaV

15-04-2013 om 17:48

Hoe laat?

Van hoe laat tot hoe laat is die uitzending?

MariaV

MariaV

16-04-2013 om 11:09

Dank je!

Ze kunnen dus 's ochtends nog naar school (de abdicatie is vast niet zo interessant), dan hou ik ze 's middags thuis.

Shonagh43

Shonagh43

16-04-2013 om 18:52 Topicstarter

Maria

Ik begrijp dat jij ook niet in Nederland woont. Mijn husgenoten die dus niet vrij zijn bekijken, als ze het willen, het maar 'savonds via uitzending gemist. Meen je echt dat je je kinderen thuishoudt van school ?

Bvn

Uitzending gemist op de computer is natuurlijk prima, maar kijkt niemand van jullie bvn-tv ?

Shonagh43

Shonagh43

17-04-2013 om 09:56 Topicstarter

Roodborst

Is dat ook rechtstreeks ? Want daat gaat het me om. En inderdaad heb ik weleens van BVN gehoord, ik ga eens kijken, bedankt.

Shonagh43

Op koninginnedag is er altijd een rechtstreekse uitzending, dus de troonswisseling zal zeker worden uitgezonden !

MariaV

MariaV

17-04-2013 om 14:58

Shonagh, inderdaad

Ik ben niet eens zo koningsgezind, maar ik vind dit gewoon een historische gebeurtenis waar ze live naar mogen kijken. Daar mogen ze best een middagje (lagere) school voor missen. Het duurt al gauw 30 a 40 jaar voordat ze het nog een keer kunnen zien. We gaan waarschijnlijk samen met wat andere Nederlanders een klein oranjefeestje organiseren.

Arawen

Arawen

17-04-2013 om 16:13

Tijdens het ontbijt

Wij zijn op vakantie die week, naar de Antillen. Groot tijdsverschil dus. Als ik die NOS webpagina goed begrijp is de beëdiging van WimLex om 1400 uur in de kerk. Als we dat 'live' willen zien zitten we aan het ontbijt. Moet kunnen..

Kaaskopje

Kaaskopje

17-04-2013 om 23:02

Arawen

Ik weet niet of jullie daar tv kunnen kijken, maar zou het daar niet gewoon live op de tv te zien zijn?

Speciaal youtube channel

BVN heeft een speciaal YouTube channel, waar de inhuldiging live wordt uitgezonden, en veel aanloopprogramma's ook.
Kijk even op BVN website voor de link.

Helaas, wij kunnen er niets mee, internet bij ons kan geen streaming aan. En dichtstbijzijnde plaats waar BVN te zien is, is 8 uur vliegen

Suzanne

Suzanne

24-04-2013 om 13:19

Via internet speciale youtube voor buitenland!

Ben Woldring heeft je vraag gelezen
http://www.telegraaf.nl/troonsafstand-beatrix/21508850/__Inhuldiging_live_via_YouTube__.html

Shonagh43

Shonagh43

24-04-2013 om 20:39 Topicstarter

Haha

bedankt !

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.