Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sofie-Anne

Sofie-Anne

06-12-2010 om 23:08

Kriebel na haar verven

Ik laat mijn haar kleuren bij de kapper, en ik heb altijd last van jeuk na het kleuren. weekje of zo, en dan is het weg. Het maakt niet uit of de verf wel of geen ammonia bevat.
Ik vroeg het aan de kapster, maar die had het nog nooit gehoord..
Iemand hier wel ??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ishtar

ishtar

07-12-2010 om 10:04

heb ik ook. Laatste keer bij kapper gemeld en die zei dat ik waarschijnlijk wat gevoelig reageer op de kleuring.
Was jij je haar vlak van te voren? Zo ja, niet meer doen. Dat vermindert het een stuk.

amk

amk

07-12-2010 om 10:34

en voor mij ook heel logisch want ik heb een lichte vorm van eczeem op mijn hoofdhuid, dus in die 'wondjes' reageert het natuurlijk iets anders dan op een gesloten huid.

fuut

fuut

07-12-2010 om 13:31

Ook ja

Heb ook iedere keer na het kleuren vreselijke jeuk op mijn hoofd.Ook last van korstjes. De kapster zei dat het beter is om het haar niet vlak van te voren te wassen (zoals hierboven ook al stond), dus dat doe ik dan voortaan niet meer. Hopelijk helpt dat een beetje (moet trouwens ook snel weer een kleurbeurt hebben)

oregano

oregano

07-12-2010 om 18:57

Ik ook

altijd na het kleuren (wat steeds vaker moet, om de 5 weken, anders klein stukje grijze uitgroei).
Ik was het nu ook niet meer, dacht altijd dat dat moest ivm cremespoeling, wax spul wat ik er 's ochtends in doe.
Zal opletten of het dan minder gaat jeuken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.