Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Brandy

Brandy

19-02-2015 om 08:10

Kovelswade Utrecht

Ik moet heel binnenkort naar Kovelswade voor een begrafenis maar ik ben daar helemaal niet bekend. Kun je daar een beetje parkeren of kan ik maar beter met de trein en de bus gaan? Dat is voor mij wel mijl op zeven dus ik ga liever met de auto. Volgens de site kun je parkeren op een naastgelegen voorterrein of zoiets maar als daar maar een paar auto's passen dan is het gauw vol natuurlijk. Iemand bekend daar, handige tips?

Maartje

Maartje

19-02-2015 om 08:21

Vroeg komen

Met het openbaar vervoer ben je altijd langer onderweg dus zorg dat je er vroeg bent. Dan kun je gewoon met de auto. Op een site die ik vond stond dat je betaald kunt parkeren op de Gansstraat dus zorg dat je weet hoe je daar komt als dat voorterrein vol is (linksaf/rechtsaf etc).

Brandy

Brandy

21-02-2015 om 07:57

Ben geweest

En we hebben gezorgd dat we heel vroeg waren, we konden daardoor gelukkig parkeren op het terrein zelf. Daar is niet veel ruimte. Maar er was nog plek. Gelukkig maar want parkeren in de stad kost een vermogen in Utrecht.

Angela67

Angela67

21-02-2015 om 12:48

ov fiets?

vanaf station bunnik is het kwartier, 20 min fietsen.
vanaf station utrecht kwartiertje
eigen fiets achterin auto doen en elders parkeren? Als dat een optie is heb ik wel wat tips.
gr Angela

Maartje

Maartje

21-02-2015 om 16:53

Angela

Beetje als mosterd na de maaltijd en ik zou niet graag naar een begrafenis gaan met een stuk op de fiets als dat niet hoeft. Zeker als het weer niet zeker is.

Angela67

Angela67

21-02-2015 om 16:58

oeps

ik had niet door dat TS al gegaan was anders had ik niet gepost.
En Maartje, jij hoeft het ook niet te doen, dat fietsen, 't is een optie
Heb het toevallig zelf vorig jaar gedaan en pak regelmatig ov-fietsen. Het is een heel andere reisdimensie.
gr Angela

Maartje

Maartje

21-02-2015 om 17:20

Ik fiets ook graag maar als ik een deel met de auto ga ga ik niet een ander deel met de fiets voor een begrafenis tenzij het weer gewoon te vertrouwen is natuurlijk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.