Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Komt er iemand uit Made/Lage Zwaluwe/gemeente Drimmelen?

De kans is klein, maar komt er toevallig iemand uit Made, Lage Zwaluwe of omgeving?
Wij wonen nu in Lage Zwaluwe. Mijn man komt hier vandaan, ik niet.
We willen misschien verhuizen.
Onze kinderen zijn nu bijna 2 en 3. Toen ze baby waren vond ik het hier in het dorp ontzettend saai. Ik kon nergens echt leuk met ze naartoe wandelen ofzo. Maar dat went nu wel. We vinden we het huis sowieso te klein. Maar ik twijfel heel erg wat nou leuker/fijner wonen is.
We kunnen hier in het dorp blijven. De kinderen zitten hier op het kdv en dat zelfde gebouw is straks de school. Opa en oma wonen hier ook. Mijn man werkt hier ook, dus allemaal fijn in de buurt. Maar dan heb je het ook wel gehad, want verder is er niet zoveel. Je hebt wel bijna overal de auto voor nodig.
We zouden ook naar Made kunnen. Dat lijkt me vooral aantrekkelijk omdat daar een wat groter centrum is. Ik zou dan in een stuk willen wonen waar je er wel te voet naartoe kunt lopen. Liefst ook wel een beetje in/aan een woonwijk met bijvoorbeeld ook een speeltuintje in de buurt (we wonen nu nogal afgelegen). Maar daar kennen we dus verder eigenlijk niks of niemand, de kinderen moeten ook weer naar een ander kdv. Ik heb ook geen idee wat daar leuke stukken zijn om te wonen en wat niet. Ik vind het ook wel lastig om hier alles weer achter te laten wat ik net eindelijk een beetje ken. Maar het blijft ook wel vrij saai.

Wat zouden jullie dan kiezen? Iemand die me misschien wat kan vertellen over Made waar het leuk is?
(Dorpjes eromheen vallen eigenlijk wel af. Daar is net zo weinig als in Lage Zwaluwe zelf. Ik wil niet van het ene dorp waar niks is, naar het andere dorp waar niks is en de kinderen dan uit hun vertrouwde omgeving halen als we er verder alleen een ander huis op nahouden. )

Pooh Bear

Pooh Bear

15-05-2018 om 22:29

Lastig

Sorry ik ben bij geen van beide plaatsen bekend. Maar als je niet weet hoe Made is kan je er dan niet af en toe doorheen fietsen? Om te zien wat de leuke plekken zijn?
Misschien een x op een school daar gaan kijken.

Wat is er in Made?

Wat is er voor jou in Made dat er in Lage Zwaluwe niet is?
Het heeft geen station, en Lage Zwaluwe heeft dat wel. Dat kan nog handig zijn als je kinderen later ergens naar school of verder onderwijs gaan.
Dichtbij het werk wonen is voor je man wel erg prettig en ook oma en opa vinden het vast prettig. Ook als er iets met de ouders van je vader zou zijn is het wel zo prettig dat je er in de buurt woont.

Wat voegt Made dan toe?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.