Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

lennest

lennest

29-02-2016 om 10:05

Koektrommel gezocht!

Ik heb een lage Brabantia koektrommel maar die ziet er zo veel jaren niet meer uit. Tijd voor nieuwe! Vergeet het maar. Of het wordt een plastic vershouddoos of een XXL-formaat van een liter of 4 (Wesco), geen van beide aanlokkelijk. Ik heb het halve internet al afgezocht, alle bekende websites gehad (Bol, Fonq, Bijenkorf, Beslist), maar kan niets naar m'n zin vinden.
Wat zoek ik? Rond model, neutrale of zeer uitgesproken kleur, géén 4 liter, metaal maar niet zo'n blikken geval en goed sluitend, een Brabantia dus. Maar die wordt niet meer gemaakt. Heeft iemand een alternatief?

@Emma

@Emma

29-02-2016 om 10:11

blik

Op Marktplaats? Of zoek je een nieuwe?

lennest

lennest

29-02-2016 om 10:19

koektrommel

Ik heb het liefst een nieuwe.Op Marktplaats moet je maar afwachten wat je thuis gestuurd krijgt. Verzendkosten zijn ook best wel hoog.

Mijntje

Mijntje

29-02-2016 om 10:24

bij Dille en Kamille. Van glas bv. Helaas zou die bij ons geen lang leven hebben, maar ik vind dat wel mooi staan, die glazen potten (niet alleen weck). Niet alleen voorraadpotten van glas maar ook vertind metaal is daar te koop.

Henriette123

Henriette123

29-02-2016 om 10:25

Kringloopwinkel

Kijken bij de kringloopwinkel?

lennest

lennest

29-02-2016 om 10:52

Jasmijn

Huh? Als ik bij bol zoek op koektrommel, nul resultaat. Verkeerd gezocht....

Kaaskopje

Kaaskopje

29-02-2016 om 11:55

Xenos?

Heeft Xenos geen leuke trommels? Of in plaats van blik een glazen pot? Ikea heeft grote glazen potten die daar heel handig voor zijn.

Christel

Christel

29-02-2016 om 12:35

Haha bij fonq

hebben ze er een met een belletje, wel een beetje erg duur:
http://www.fonq.nl/product/alessi-dressed-breakfast-koekjesdoos-met-belletje/140127/

Geen bel maar ..

Dan heb ik liever de pot (varken) van Pols Potten, geen metaal, in blauw of roze, geen bel en ook niet goedkoop (http://www.polspotten.nl/nl/gehele-collectie/230-400-180-pig-deco-pot-pink). Hij is er ook in de vorm van konijn of vis. Dan ga je meer richting een cookie jar (daar kan je ook op zoeken).

Jasmijn

Jasmijn

29-02-2016 om 14:15

Lennest

Lennest, mijn linkje doet het toch wel? Of bedoelde je dat niet?

een blikken trommel moet goed sluiten

en dat kun je via internet niet beoordelen. Toch maar wat huishoudwinkels langs, of inderdaad bij de kringloop kijken. Een stevig sopje en schoon is-ie!

40er

40er

29-02-2016 om 16:20

hier

Glazen potten van ikea, met een metalen deksel. Sluiten prima af.

Niki73

Niki73

01-03-2016 om 09:19

Bestaat nog wel

http://www.cocinarte.cl/producto/21618/canister-500-ml-acero-inoxidable
Nu nog wat dichter bij huis vinden.

Verder is dit typisch iets wat je in kringloopwinkels en op marktplaats vindt. Ga gewoon af en toe eens kijken.

Kaaskopje

Kaaskopje

01-03-2016 om 10:36

Soms in de supermarkt

Soms worden koekjes in blik aangeboden. Ik sta elke keer weer in de verleiding om dat te doen, maar het eindresultaat is dat ze niet gebruikt worden en ik er weer een 'prul' bij heb in de kast. Dus hebben wij de ietwat lompe gewoonte om de koekjes nog in de verpakking op tafel te zetten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.