Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

mari39

mari39

16-11-2011 om 15:26

Knutseltip

Ik had bij zorgenkinderen deze tip geplaatst (in een draadje), maar ongetwijfeld ook voor anderen heel leuk.

Geweldige bouwplaten om gratis te printen (van gebouwen, dieren, ruimte etc) kun je vinden bij
CanonCreativePark. Ze zijn echt supercool!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wow!

Ik heb al 2 kwijlende kinderen naast de pc stan..leukleuk!! Gaan we binnenkort proberen. Hoe groot worden ze? Ik heb allemaal vizioenen voor surprises!

Ingird

mari39

mari39

16-11-2011 om 16:34

Super toch?

Ik weet niet hoe groot het wordt, niet zo heel groot hoor. Zoon is nu bezig met het colloseum. Ik schat zo'n 20 bij 20 cm.
Ik zou wel even opletten met printen. Mij viel op dat 2 bestanden met patronen exact hetzelfde waren. Zonde van papier en inkt.
Ook leuk om als kado te geven, een paar van die bouwplaten!

Papier?

Op wat voor papier print je dat?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Papier?

Op wat voor papier print je dat?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

mari39

mari39

17-11-2011 om 13:31

Papier

als je op bouwplaat klikt, die je wilt gaan maken, verschijnt info hierover. Meestal wordt mat fotopapier aangeraden. Stevig en mooie kleuren. Maar wellicht ook met ander stevig papier.

Creabeamoeder

Creabeamoeder

21-11-2011 om 09:44

Aaaaaahhhh wow, supergaaf

Ik wou je even bedanken voor de supertip. Dit is echt precies wat ik zoek voor mijn dochter van 9. Ze is helemaal gek van knutselen en origami en zal dit echt heel gaaf vinden

Koeien.

Zoon van 11 was niet te houden. De surprise moest NU gemaakt. Dit weekend dus het weiland geknutseld, met mooi hek, en nu vouwt ie iedere dag een koe. Er staan er al 3.
Leuk!!

Ingrid (al geloof ik niet dat iemand in dit huishouden het geduld heeft voor die dingen die meer dan 8 A4tjes aan onderdelen beslaan..whaaa!

Puck

Puck

21-11-2011 om 15:32

Ingridt

Die koe vond ik nou zo'n beetje het enige ontwerp dat niet zo goed lijkt op het origineel.

Lol puck

...maar ze zijn heerlijk simpel & in het 3d echt heel grappig...echte stripverhaalkoeien zeg maar. Moet er niet aan denken om 12 koeien te knippen en plakken met zoon die elk uit 35 deeltjes bestaan...

Ingrid

Belle Époque

Belle Époque

21-11-2011 om 21:37

Yesss!

Ook ik heb mijn surprise binnen!

Puck

Puck

22-11-2011 om 09:16

Gokje belle

... Die supergave cavia? Die ligt hier geprint en al klaar om gemaakt te worden. Dochterlief wil nu het paard maken als surprise. 10 velletjes!! Ben benieuwd of ik haar nog kan overhalen tot de zebra van 1 velletje en dan zonder strepen printen

mari39

mari39

22-11-2011 om 10:10

Wat leuk

dat jullie allemaal zo fanatiek aan de slag zijn gegaan!! Zoonlief heeft hier het colloseum gemaakt, ihkv romeinse lessen bij wereldorientatie.

Nog een leuke link (kersthuisjes)

op een van mijn favoriete blogs http://creatiefblogvandeweek.blogspot.com/2011/11/kersthuisjes-maken.html

Belle Époque

Belle Époque

22-11-2011 om 21:42

Puck

Goh, hoe wist je dat...?

Oudste wil een bol.com-bon en die kan daar uitstekend in...!

Bellefleur

Bellefleur

28-11-2011 om 11:34

Lijm

Ik ben dankzij dit draadje begonnen met de Towerbridge... vier vellen vol! Wat voor lijm is verstandig om te gebruiken? Ik heb tegen het advies in, niet geprint op fotopapier, maar op gewoon papier. Een dun kartonnetje er achter voor de stevigheid, en knippen maar. De Ragdoll heb ik wel op fotopapier uitgeprint. Welke lijmsoorten gebruik voor beide?

Thursday Next

Thursday Next

28-11-2011 om 22:31

Bellefleur,

Ik heb net een segment van een globe in elkaar gelijmd, en heb houtlijm gebruikt. Dat werkt prima! Ik heb hem geprint op gewoon papier, iets dikker dan het standaard printpapier.

ishtar

ishtar

29-11-2011 om 12:38

Ik ben bezig

met het voetbalveld. en heb het op 120-grams papier geprint, en gebruik Pritt lijm. (niet zo'n stick, maar gewone lijm) Werkt ook prima.
Leuke site!!

mari39

mari39

29-11-2011 om 14:33

Zoon

heeft voor het colloseum gewoon alles knutsellijm van de action gebruikt. Ging heel goed. Sommige dingen zette hij even vast met kleine wasknijpertjes en dan bleef het goed zitten.
Leuk om te lezen waar iedereen mee bezig is. Die towerbridge vond ik ook erg mooi. Heb net voor zoon uitgeprint de solarmobile en voor mezelf de kerstbellen!

Guinevere

Guinevere

29-11-2011 om 20:42

Hier

Hier ook knutsellijm van de action. Het onderwerp is een serie poppen ("matryoshka dolls"). Mèn, wat een werk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.