Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ikke

Ikke

03-10-2011 om 13:07

Kleur kussens

hallo

ik heb een donkerbruine bank en ik wil daar graag kussens op kopen en vroeg mij af wat voor kleuren je daar nu op koopt
ik dacht zelf aan groene kussens (beetje de lime kleur)of hebben jullie nog ideeën ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik zou....

...niet zo snel zwart doen. voor de rest staat volgens mij zo ongeveer alles bij donkerbruin.

Maar ik neem aan dat je in je woonkamer meer hebt staan dan de bank. Die kussens moeten ook een beetje leuk kleuren bij de gordijnen, vloer, andere stoelen, enzovoorts....

Rieke

Rieke

03-10-2011 om 14:09

En ik....

ik zou kussens in de kleur van de bank kopen met een gekleurd motief erop die in de kleuren is van bv gordijnen, kleed, stoelen.
Bv. Wij hebben een grijs/bruine stoffen bank, de kussens zijn grijs met grote lime/blauw/zwarte cirkels. Kijken bij een betere woonwinkel of leuke boetiek.

Rieke

Rieke

03-10-2011 om 14:18

Kussen nogmaals

http://www.detoverkamer.nl/product/1619/Vazen_schalen_etc./Kussen_Ornamento_Mix_75x35.html

Zoiets bedoel ik. Wij hebben andere maar deze komt ook bruin in voor

Petf@

Petf@

03-10-2011 om 15:53

Kleur rest van de kamer?

Wat voor kleuren heb je nog meer in de woonkamer? Als jij lime accenten gebruikt dan zijn lime kussentjes prima.

Ik heb ook een donkerbruine bank en heb daar deze kussentjes op:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90140591/
en daar dan weer donkerbruine kussentjes van Leen Bakker bij.

+ Brunette +

+ Brunette +

03-10-2011 om 16:49

Bij donkerbruin staat bijna alles.

Ben het eens met IngridT, op donkerbruin staan alle niet te donkere kleuren (dus geen zwart, donkergrijs, bruin enz.) Lichtbruin, creme e.d. lijkt me wat saai maar dat is persoonlijk, ik zou zelf voor een knalkleur kiezen, dus inderdaad lime, of oranje, geel, rood, grasgroen, azuurblauw...

Anneke

Anneke

04-10-2011 om 16:14

Hema!

Ik heb ook een bruine bank, ik heb vorige week hele leuke kleurige streepkussens bij de Hema gekocht. Beetje oosters, allerlei kleuren.50 bij 50

(ijs)blauw

ik heb een bruine bank met licht-ijsblauwe kussens, een stel grote slappe, zelfgemaakt met een bruin bloempatroon erop en een paar kleine van Leenbakker met lichtblauw en taupe kleurtjes..

Daarbij nog een plaid in die tinten over een van de leuningen en op de andere bank een schapenvacht over de leuning, vind het zelf erg gezellig staan (en leuk)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.