Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Voormalige Dater

Voormalige Dater

10-01-2015 om 18:02

Kleding sjiek diner

Mijn vriend golft. Daar kan ik nog wel mee leven omdat 'ie verder zo leuk is Maar nu is er op de golfclub een diner waar hij graag met mij naar toe wil. Dat vind ik op zich leuk maar wat trek ik in vredesnaam aan? Mijn vriend gaat in pak. Ik heb de etiquette regels al bestudeerd en het moet in ieder geval iets zijn op of lager dan de knie. Geen laarzen dus dat worden pumps. Zelfs wil ik graag lange mouwen. Mooie stof. Normaal ben ik nogal van de decollete's maar dat zal ik nu maar laten Ik draag graag jurken maar een setje is ook een optie.
Ik ben al de hele middag sites aan kijken maar tot nu toe zit er niks bij wat geschikt is. Ik wil niet uit de toon vallen en niet opvallen maar gewoon een simpele, mooie jurk of rok of zoiets.
Iemand die ideeën heeft?

Juno

Juno

10-01-2015 om 18:09

Jurkje

Gewoon een eenvoudig effen jurkje met een pump, denk ik. Ik hoor enthousiaste verhalen over ladress, heb er zelf geen ervaring mee maar het ziet er goed uit. Wil je wat dieper in de beurs tasten dan kan je ook bij perfectleybasics kijken. Een diepblauw, bordeaux, donkergroen, zwart. Beetje veilig cq saai, bedoel ik.
Ik zou voor effen gaan in een kleur die je goed staat en dan óf helemaal als 'jezelf' gaan met een statement necklace of een cocktailring óf een beschaafd oorknopje/klein ringetje en een slappe armband. Goede handtas (geen schoudertas) en klaar. Als er niets in je smaak met lange mouw is, kan je ook een pashmina erbij kopen. Komt altijd van pas.
Google eens op shift dress, ik denk dat dat is wat je zoekt.

mooie jurk

Een simpele jurk mag best een decoletee hebben. Eentje die nog wel wat aan de verbeelding overlaat he

Zelf ben ik altijd erg van de trictot jurkjes. Zitten heerlijk, ook met volle buik en je kunt ze sjiek en sportief dragen. De website orangebag heeft vele leuke voorbeelden.

http://www.orangebag.nl/orangebag/vrouwen/La+Fee+Maraboutee/Jurken+en+Tunieken/326416/

Deze vond ik wel mooi, maar t moet je staan. Heb je behoefte aan een accent op de taille of juist niet?
In de sale kun je op deze site heel veel leuks vinden voor enkele tientjes....

Dorry

Juno

Juno

10-01-2015 om 18:19

Perfect

Dat is toch gewoon een perfecte jurk? Je kan er nude pumps bij doen maar als dat helemaal je stijl niet is kan je ook kiezen voor een felle kleur en dit dan teruglaten komen in een accessoire.
Betty Barclay heeft mooie pumps. Niet chique, wel anders dan gebruikelijk. Maar een nude pump is altijd fijn om te hebben. Is dit een beetje wat je zoekt?

Mikke

Mikke

10-01-2015 om 18:32

Gewoon

Gewoon dragen waar je je prettig in voelt (en wat over de knie komt ) Ik verkeer vaak in soortgelijk gezelschap en de eerste jaren maakte ik me nog erg druk om wat ik aandeed, nu zorg ik alleen dat het schoon, verzorgd en samenhangend is. Voor de rest hebben ze het er maar mee te doen Met een simpel jurkje kan je alle kanten op, beetje pimpen met accessoires, mooie schoenen en je zit zeker goed.

Laat je vriend voor je shoppen

....

Als ik het zelf moest uitkiezen: eenvoudig strak zwart jurkje.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.