Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

69er

69er

17-03-2013 om 09:22

Kleding in de winkels

Ik ben op zoek naar een nieuwe zomerjas. Ik ben gisteren de stad in geweest en er hangt volop zomerse kleding in de winkels, maar ik kom nauwelijks jassen tegen. Gisterenavond wat online kledingwinkels bekeken, maar ook niet wat ik zoek. Ben ik nu weer te laat of moet ik nog even geduld hebben?
69er

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Contraditio in terminis

Ik denk dat er niet meer zomerjassen in de winkels komen. Er zijn er volgens mij altijd maar weinig, gewoon omdat je in de zomer meestal geen jas draagt.

skik

zebra

zebra

17-03-2013 om 14:35

Lastig

als je dan op zoek bent naar een zomerjas en je kunt uit zo weinig kiezen. Want ook ik draag een zomerjack, als ik naar mijn werk ga (op de fiets) is het meestal nog fris. En ook bij regen draag ik een jack als ik naar buiten ga.

69er

69er

17-03-2013 om 19:43

Geslaagd

Nou, vandaag weer op pad geweest. 1 jas gevonden die me past (Alleen de mouwen moet ik inkorten) en die me qua kleur staat. Met de term zomerjas, bedoel ik de jas die je draagt als de winterjas te warm wordt. Bij 30 graden draag ik ook geen jas meer hoor, maar tot die tijd graag iets dat minimaal water/windwerend is. Waarmee je op de fiets kunt en langs het sportveld kunt staan. Het liefst dan ook nog een beetje modieus, maar dat wordt vaak al erg moeilijk.
69er

Yaron

Yaron

17-03-2013 om 21:19

Anwb

Bij de Anwb winkels hebben ze, volgens de folder, ook zomerjassen in diverse kleuren en modellen. Zelf draag ik het liefst een fleecejas met windbreaker, maar die is niet waterdicht.

Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

judiths mama

judiths mama

18-03-2013 om 22:00

Ik ben zaterdag geslaagd voor een zomerjas. Bij v en d, van het merk cecil. Daar hing best veel. Ook bij miss etam hebben ze altijd allerlei modellen. Ik ben nog bij vero moda geweest, ook een leuke jas gepast. Steps had ook het e.e.a.
Kortom, ik heb een heel ander beeld dan jij.
Zeker in kleine winkels moest ik soms even zoeken, maar ze zijn er wel. Wat me wel opviel is dat het meer van hetzelfde is. Zelfde soort jassen, zelfde soort kleuren. Maar goed, dat heet mode, geloof ik
Saskia

GS

GS

19-03-2013 om 14:22

Bijenkorf

heeft altijd veel (zomer)jassen. De v&d ook idd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.