Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

kleding

kleding

05-04-2015 om 10:34

Kleding gekocht en spijt

Ik heb bij een kledingwinkel, een t-shirt en een vest gekocht.
Maar nu vind ik het te veel wat ik heb betaald. 169,90.
Kan ik het terugbrengen en mijn geld terugvragen.

kleding

als de kaartjes er nog aan hangen, je hebt 't bonnetje nog, 't is niet gedragen, waarom niet? Je hoeft geen reden op te geven waarom je 't terug brengt

Juno

Juno

05-04-2015 om 10:54

Vragen staat vrij

De winkel is niet verplicht je geld terug te geven, ze mogen ook een tegoedbon geven. Ruilen is een gunst, geen recht.

Barvaux

Barvaux

05-04-2015 om 11:42

chiquita

Net wat Juno zegt, als er niets mis is met de kleding hoeft een winkel het niet terug te nemen én ze mogen als ze het wel terugnemen ook een tegoedbon geven.

Kleding moet dus kijken wat er op de bon staat (daar staat vaak wel iets over ruilen) of op de website van de winkel.

kleding

kleding

05-04-2015 om 21:05

reacties op

Op de kassabon en de pinbon staat helemaal niets op en op de website ook niet.
Ik denk dat ik dinsdag maar ga bellen en de waarheid zeg.
Nou zag ik vandaag wel dat er in het witte kant een groot gat zat, maar dit is van het t-shirt.

Barvaux

Barvaux

05-04-2015 om 21:06

welke winkel

Waarom zeg je niet gewoon bij welke winkel je het hebt gekocht? Of is het een winkel zonder organisatie er achter? Dan kun je nog wel eens pech hebben.

Ook weleens gehad

Maar toen heb ik voor hetzelfde bedrag andere kledingstukken uitgezocht. Had een enorm lang groot stoer vest gekocht wat ik bij nader inzien zelden zou dragen, en heb dat geruild voor een shirtje en een bescheidener vestje.

Succes ermee, ben benieuwd naar je bevindingen.

Suze

Suze

05-04-2015 om 21:56

Beter

Beter dan bellen is gewoon meteen langsgaan met je kleding. En als er dan andere klanten in de winkel staan, kan dat ook nog wel helpen dat ze meer coulant zijn dan als je alleen maar belt. Als het natuurlijk al niet volgens hun regels "standaard" geen punt is.

Aan de telefoon is het voor hen makkelijker om te zeggen "sorry, doen we niet aan".

Laat maar even weten hoe het afloopt.

En ik snap je laatste zin niet goed.
Wil je nou zeggen dat er in de nieuw gekochte kleding een gat blijkt te zitten?
Dan kan je daarmee natuurlijk sowieso terug: niet goed, geld (natuurlijk) terug.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.