Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Paasei

Paasei

28-05-2017 om 20:35

Kleding-dingetje

Eindelijk, na jaren, heb ik weer eens een jurk gekocht. Ik vind mezelf geen benen hebben voor een rok/jurk, ik verstop ze altijd liever onder een lange broek. Dus heb ik na mijn trouwjurk (lekker lang!) nooit meer een jurk aan gehad. Maar het blijft trekken, zo'n lekker zwierig zomer-ding.. en daarom ben ik nu toch weer ingetrapt. Een maxi-jurk, die in de paskamer prima zat.

Maar.. nu heb ik m voor het eerst in het echt gedragen en dat viel toch tegen.. de jurk heeft namelijk een nogal lage v-hals. Verdorie.. let je op alles (lang genoeg, kan er een bh onder) krijg je dat weer.. Ik heb een aardige bos sprokkelhout voor de deur en zelfs als ik een bh aan trek die Niet opduwt, vind ik de inkijk toch wat veel. Voel me er ongemakkelijk onder. Bah.. en ik was zo blij met mijn 'eindelijk weer eens' jurk!

Nou hoop ik dat iemand van jullie de ultieme oplossing weet. Altijd een sjaaltje om moeten vind ik niet alles. Een hemdje eronder ook niet; het is een hoog-zomer-jurk. De hals dicht(er) naaien dan..? Onzichtbaar..? Zucht..

Phryne Fisher

Phryne Fisher

28-05-2017 om 20:46

Vestje

Ik heb een heel dun 'nepvestje' wat ik draag over mijn zeer luchtige jurken als het wat bedekter moet. Je zou misschien ook een stukje kant achter het decolleté kunnen naaien.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

28-05-2017 om 20:47

Zolang je je bh niet ziet kan een decolleté best

40er

40er

28-05-2017 om 21:03

Google

Eens op cleavage cover. Als je handig bent makkelijk zelf te maken.

Lente

Lente

28-05-2017 om 21:46

Topje inkorten

Ik heb wel eens een topje met spaghettibandjes ingekort zodat de enige functie was om het decolleté te beperken.
Dit topje stopte qua lengte net voorbij de BH.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

28-05-2017 om 21:50

Tjonge, nooit van gehoord

Is er ook een Nederlandse webshop die zoiets verkoopt? Door mijn geringe lengte heb ik geregeld last van te lage v-halzen.

Paasei

Paasei

28-05-2017 om 21:57

Wauw..

Ik wist (ook) niet dat zoiets bestaat! Wat een geweldige uitvinding! Ik kom het probleem wel eens vaker tegen natuurlijk.. en ik ben vast niet de enige!

Als ik zoek op 'cleavage cover' kom ik op allerlei Amerikaanse websites. Is zoiets niet gewoon in Nederland te koop? Lijkt me wel iets voor Tel Sell

Vesta

Vesta

29-05-2017 om 10:29

wennen

een complete andere look dan je normaal draagt is ook een deel wennen. Het ziet er anders uit en dat is vreemd voor jou, maar je omgeving heeft er meestal helemaal geen moeite mee.

40er

40er

29-05-2017 om 12:33

Ik durf niet te zeggen of ze in Nederland te koop zijn. Heb er zelf al eens 1 gemaakt.

Milcham

Milcham

29-05-2017 om 12:36

Er bestaan BH's met een stukje stof van cup naar cup zodat het lijkt alsof je een hemdje draagt.

Paperclip

Paperclip

29-05-2017 om 12:50

Via Groupon vaak te krijgen

Maar als je even zoekt op decolleté verbergers vind je er een heleboel. Ik dacht serieus dat het een 1-april-mop was toen ik ze voor het eerst op Groupon voorbij zag komen, maar dat is het dus niet...

Gewoon een hemdje

Ik draag daar gewoon een dun hemdje met kantinzet onder. Laagjes kleding ventileren juist, en die jurk plakt ook niet tegen je huid aan,

Inkijkje

Inkijkje

29-05-2017 om 21:49

Ik heb cup A, en dus helaas nooit een decolleté...

Inkijkje

Ik heb een b cupje en vaak door v hals etc last van inkijk ipv decollete kijk je zo naar binnen omdat de bloeslijn zo laag aan de voorkant

Paasei

Paasei

23-07-2017 om 21:01

Gevonden!

Ik haal mijn draadje even naar boven omdat ik heb gevonden wat ik zocht! In Nederland is het niet te vinden, maar in Duitsland wel. Dus ook in een Duitse webshop (die in NL verkoopt); Witt International. Google er maar eens op. Ze noemen het 'kanten inzet'. 2 stuks, 1 wit en 1 zwart, voor een tientje.
Voor wie ook zocht!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.