Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Annika

Annika

23-06-2012 om 19:51

Kittens in één of twee reismandjes

Over een paar weken mogen we onze nieuwe kittens ophalen, brusjes uit hetzelfde nestje.

Ik heb nog een reismand staan van vroeger (zo'n plastic ding met deurtje van voren waar de oude poes altijd met zijn poten wijd tegenaan ging staan om maar niet naar binnen te hoeven!)

De vraag is, is het fijn voor de nieuwe kittens om samen in die ene mand vervoerd te worden (in principe ruimte zat) of liever ieder zijn eigen bakje?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Samen

Ik zou ze samen vervoeren, ze komen toch uit een nest, dan is het wel zo prettig voor hun.

mix

mix

23-06-2012 om 22:26

Hier ook samen

en de eerste weken hebben ze samen geslapen in datzelfde reismandje.
Voelde denk ik veilig en de steun aan elkaar.
Op die manier vervoer ik ze ook naar de dierenarts, behalve al de ene een ingreep moet ondergaan en de ander niet uiteraard.
Na het eerste jaar was het over met de innigheid tussen de zussen en gingen ze in huis meer hun eigen weg.

Fiorucci

Fiorucci

24-06-2012 om 09:29

Samen!!

amk

amk

24-06-2012 om 13:04

Samen

mijn 2 19jarige banktijgers gaan ook nog samen in 1 bakje bij voorkeur, alleen is dat niet te tillen, maar het scheelt wel heel erg in door mij opgelopen gehoorschade.

Annika

Annika

25-06-2012 om 12:00

Nog meer kitten-vragen

Dank allen! We gaan ze in één mandje stoppen...

Nu ik toch hier kitten-kenners heb, heb ik nog een vraag. In de boekjes lees ik dat ze wel 5 keer per dag een beetje zacht voer moeten hebben? Is dat echt nodig, of minder vaak?

Onze vorige (volwassen) katten kregen gewoon 1 keer per dag zacht blikvoer en verder stonden er water en harde brokken.

Fiorucci

Fiorucci

25-06-2012 om 12:08

Hoe oud zijn ze?

Hoe oud zijn je kittens?

Fiorucci

Fiorucci

25-06-2012 om 12:09

Sites

kitten.pagina.nl
www.kattenplaza.nl daar vindt je een prima forum met veel kenners.

Hoe oud zijn de kittens als je ze gaat halen?

Jonge kittens krijgen inderdaad bij ons thuis 5 keer per dag vlees. Als ze verhuizen (dan zijn ze minimaal 13 weken) eten ze nog zo'n drie keer per dag vlees.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.