Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Evelien

Evelien

04-10-2015 om 13:10

Kiss & Ride Utrecht Centraal?

Weet iemand waar de Kiss & Ride bij Utrecht Centraal aan de Jaarbeurskant is? (dichtbij de nieuwe trappen waar je op kunt zitten?)

En is het goed aangegeven voor zowel de treinreiziger als de ophalende automobilist?

Evelien

Evelien

05-10-2015 om 13:02

niemand?

Echt niemand die het weet hoe het er nu uitziet?

Angela67

Angela67

05-10-2015 om 13:06

alleen met de fiets

sorry ik probeer te bedenken hoe het eruit ziet, maar het is nogal rommelig ook omdat je maar van 1 kant aan kunt komen rijden (vanaf croeselaan is het dicht die kant op).
Ik kan woensdagochtend as even voor je kijken?
gr Angela

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

05-10-2015 om 13:15

achter de trams

Ik moet een beetje lachen van je vraag of niemand weet hoe het er nú uitziet. In Utrecht is tegenwoordig iedere dag een verrassing hoe het er nu uitziet; het is één grote bouwput. Ik weet zelfs niet eens of ik 's middags dezelfde route naar dochters school kan fietsen als 's ochtends.
Dus met deze disclaimer in het achterhoofd: de kiss & ride is achter de trams naar Nieuwegein verstopt. Of het duidelijk is aangegeven voor treinreiziger weet ik niet, voor de automobilist is het nu gewoon heeeel goed uitkijken, want de toegang naar het plein vanaf het Westplein is niet echt duidelijk.

Jamie

Jamie

05-10-2015 om 13:25

hmm

Als je zo'n vraag stelt in deze tijd (verbouwing) zou ik zeggen: spreek af bij een station na of vóór Utrecht

Inderdaad...

Bij de trams naar Nieuwegein.
Toevallig vorige week een paar keer met de tram naar Nieuwegein geweest en zag Kiss and Ride-bord hangen.

Stenna

Stenna

06-10-2015 om 23:09

is er wel

laatste keer dat ik iemand naar Utrecht CS bracht (een maand geleden ongeveer) heb ik de bordjes gezien inderdaad. Moeilijk uit te leggen, het was trouwens niet bij jaarbeurs. Sorry, kan het alleen uitleggen vanuit de kant waar ik vandaan kwam: dat was de Catharijnesingel, vanaf het stadion. Dan is het op moment dat je onder de overbrugging boven de weg doorrijdt, bij het station, een zijstraat in aan de rechterkant. Maar voor hetzelfde geld kun je daar nu weer niet mee komen, die verkeerssituatie verandert daar elke week inderdaad, met die eeuwigdurende bouwput rond het station. Heb ook al vaak voor verrassingen gestaan het afgelopen jaar.
Eigenlijk ben ik heel slecht in anderen de weg wijzen....

Stenna

Stenna

06-10-2015 om 23:14

links dus

oeps, bedoel zijstraat aan de linkerkant dus, niet rechterkant. Dat bedoel ik nou...

Angela67

Angela67

06-10-2015 om 23:26

stenna

ik denk dat jij niet dezelfde zijde bedoelt als TS, zij bedoelt aan de Jaarbeurszijde en ik denk dat jij juist de andere kant noemt.
gr Angela

Stenna

Stenna

07-10-2015 om 20:31

twee?

Zou kunnen dat er twee zijn inderdaad. Maar zou ook kunnen dat de mijne toch dichterbij de jaarbeurs is dan ik zo denk, want ben er dus echt nogal slecht in

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.