Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jaymza

Jaymza

04-10-2013 om 18:27

Kirby?

Vandaag een demonstratie van de Kirby gehad. Wie heeft hier ervaring mee en is het ding zijn enorme prijs waard?

Clowntje

Clowntje

04-10-2013 om 19:36

Vriendin wel

Zelf geen ervaring maar ik heb een vriendin die hem (ik denk wel al) ruim 10 jaar geleden heeft gekocht. Ik heb haar toen voor gek verklaard, haar man ook maar volgens mij heeft zij er veel plezier van (gehad).

Ik vind het debiel veel geld voor een stofzuiger maar volgens mij kan hij wel meer dan alleen stof zuigen.

Heb ik ook eens gehad...vies he?

Het is goedkopen om in heel je huis zeil/laminaat te leggen.
Dweil erover en klaar.
Dat was mijn oplossing, en heb geen moment spijt gehad!

Knurf

Knurf

05-10-2013 om 09:54

nou

ze schijnen in grote hoeveelheden op marktplaats te staan, dus ik zou zeggen: koop een tweedehands.

Dalarna

Dalarna

05-10-2013 om 12:48

Niet doen

De prijs-kwaliteitverhouding is helemaal zoek!

-nog even-

Die stofzuigers zijn daarnaast ook nog eens loeizwaar.
Je tilt je een breuk van boven naar beneden.
Heb er een jaar mee gewerkt met de schoonmaak van een kantoor.
"Ik grapte regelmatig tegen hem, kun je de stofzuiger even voor me naar boven tillen? Dit is echt verboden volgens de arbowet"
Daarna had ik de baas zover dat hij een stofzuiger aanschafte met een "normaal" gewicht.

Tango

Tango

06-10-2013 om 20:57

Ik vind het niets

Mijn ouders hebben (of hadden, ik weet niet of ze hem nog steeds hebben) zo'n ding. Ik vond het een vreselijk apparaat. Inderdaad loodzwaar, dus even naar boven tillen doe je al niet. Stofzuigen deed hij naar mijn idee niet beter dan een gewone stofzuiger. En die andere functies die gebruik je zelden. Ik heb hem weleens geleend om bij ons de vloerbedekking te reinigen maar hadden mijn ouders er geen gehad had ik net zo lief bij de bouwmarkt zo'n apparaat geleend.

Caitlynn

Caitlynn

07-10-2013 om 17:04

Wat grappig

Ik heb 15 jaar geleden een demonstratie gehad, dat de Kirby nog verkocht wordt... De prestaties van dat ding zijn me niet zo bijgebleven, maar wel dat hij zo duur was dat we hem niet alleen op afbetaling mochten kopen, maar zelfs konden leasen. Natuurlijk, een overijverige stofzuiger op leasebasis, dat is verder helemaal niet raar ofzo. De verkoper ging zonder verkoop of leasecontract en met Kirby de deur uit. En ik ben er geen moment rouwig om geweest.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.