Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lisa

Lisa

05-02-2013 om 20:31

Kinderchampagne?

Ik heb vrijdag kinderchampagne nodig.

Weet iemand waar je dit op dit moment kunt krijgen?

Bij de Hema?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Lekkerder

wij halen het meestal bij de hema, anders zou ik het bij een slijter proberen (die heeft ook non-alcholische dranken), of bij de jumbo.

wat mijn kinderen lekkerder vinden is limonadesiroop aangelengd met 7-up. ziet er net zo uit als kinderchampagne maar dan wel lekker.

Jorianne

Jorianne

05-02-2013 om 23:21

Jumbo

Bij onze plaatselijke Jumbo staan standaard twee kinderchampagnes in het schap, bij de andere koolzuurhoudende frisdranken. De roze (aardbei) is mierzoet en wordt hier als "voor meisjes" bestempeld. De groene fles is appelsmaak, en dus ook het echte(re) kleurtje. En die vinden wij, de volwassenen, ook lekker.
Jorianne

Hanne.

Hanne.

06-02-2013 om 10:46

Home made

Hier is hema favoriet.

Maar we willen we ook wel eens appelsap met spa mengen. Geeft het zelfde effect alleen dan zonder de 'champagnefles'.

In eerste instantie deden we dat nog 'stiekem'(de fles van kerst bij oud en nieuw weer vullen). Inmiddels vinden ze het ook zo prima. En bij een schoolfeest heb ik nog wel eens 80 bekertjes met appelsap+ spa klaargezet en toen voor de vorm 1 fles 'champagne' geopend en daar de laatste bekertjes mee gevuld. Scheelde een (financiele) slok op een borrel.

Hanne

Hier dezelfde truc bij de disco op school alleen hadden we gewoon spa appel En inderdaad een echte fles kinderchampagne voor de toast
Hier thuis hadden we de laatste keer kinderchampagne van de Lidl. Was voor het eerst dat de fles ook leeg ging!

Champomy

Van de Gall En Gall is lekker, fijne bubbels, lekkere appelsmaak en niet te zoet. Is ook niet duur, iets van 3? geloof ik

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Bubbelperensap van ikea

Echt lekker, ook voor volwassenen. Het hele jaar door bij de foodafdeling bij de Ikea te krijgen.http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40226766/

skik

Lisa

Lisa

12-02-2013 om 21:30

Bedankt voor de tips!

uiteindelijk bij de supermarkt gehaald. 3 euro, 2 flessen. was te doen . was een mooi feest...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.