Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Fianna

Fianna

15-09-2011 om 13:41

Kinder spijkerbroeken hema

Heb ik pech of zijn de ritsen van de kinder spijkerbroeken van de Hema prut? Van 2 broeken is de rist vrij snel kapot gegaan (een paar tanden er uit) en van 2 andere is de rits erg stroef, krijg hem bijna niet omhoog.
Het zijn niet eens de ritsen van de allergoedkoopste broeken van een tientje.
Nou heeft een kind nieuwe spijkerbroeken nodig, maar huiver ik om nog meer spijkerbroeken van de hema te kopen. Wat is jullie ervaring?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pluk53

Pluk53

15-09-2011 om 13:55

Volgorde

altijd eerst de "spanning" weghalen voor je de rits dichtdoet. Dus eerst de knoop dicht, dan pas de rits omhoog.
Een stalen rits die moelijk loopt kun je mogelijk smeren met wat kaarsvet.

Fianna

Fianna

15-09-2011 om 14:05

Rits

Haha Beemer, bedankt voor je input

Pluk53 zo doen ze (of we) dat ook. Bij andere spijkerbroeken van bijv H&M nooit last. En dan dus 2 kapotte ritsen in korte tijd, tanden die er dus uitvielen.

Rot ritsen

Inderdaad die Hema spijkerbroeken hebben belabberde ritsen. Mijn zoon doet niet eens meer een poging zijn gulp dicht te doen. Hij wordt door menigeen en enkele keren per dag erop gewezen dat zijn gulp open staat, maar dan haalt hij zijn schouders op. Het interesseert hem niks.
Ik heb het over de 10 euro broeken van de Hema. Ze zijn sterk en hebben een prima pasvorm, maar die ritsen zijn vreselijk!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Hanne.

Hanne.

15-09-2011 om 15:52

Geen last van

Ik heb helemaal geen last van de slechte ritsen van de hema. Hier zijn de knieen altijd versleten, maar een rits is er werkelijk nog nooit stuk gegaan.

Vic

Vic

15-09-2011 om 16:28

Ideale broekjes

Bedoel je die spijkerbroeken die ze in verschillende kleuren hebben? Ik koop er ieder jaar wel een paar en vind ze ideaal. Kosten maar zo'n 14 euro en passen ook goed (knoopsgatelastiek). Mijn dochter is sowieso geen fan van ritsen en loopt meestal met haar rits open, maar ik heb niet gemerkt dat ze moeilijk gaan.

Ayanna

Ayanna

15-09-2011 om 19:30

Stroeve rits idd

Hier een jongen met twee Hema-broeken en bij beide gaat de rits heel stroef. Ook hij loopt altijd met gulp half open.

Tijgeroog

Tijgeroog

15-09-2011 om 23:05

Terugbrengen

Hema is altijd heel vriendelijk met ruilen bij kwaliteitsproblemen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.