Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

tonny

tonny

14-09-2011 om 12:35

Kiezen kiezen kiezen

Laatst kocht ik vanwege een familiefeest via Albert.nl. Echt bizar wat er te kiezen valt, dat is op zo'n site nog overduidelijker dan in een winkel waar je meestal je vaste paadje loopt en bepaalde producten geen blik waardig keurt.
De meeste mensen vinden een ruime keuze heerlijk. Maar niet iedereen.

Ik werd geattendeerd op het volgende: Moeite met kiezen? De website Nietmijnkeus.nl, ‘voor wie wel weet wat, maar niet... weet welke’, neemt de beslissing voor je. Je kunt er bijvoorbeeld ‘een boek’ (25 euro), ‘een afspraakje’ (32 euro), ‘schoenen’ (90 euro) of ‘een kunstwerk’ (720)

Hilarisch!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Monet

Monet

14-09-2011 om 13:39

Hahaha

Geweldig! Ik ben alleen te scheiterig om daar ook echt 'iets' te bestellen

Het is inderdaad verschrikkelijk tonny

...vooral als je goed kijkt en ziet dat er weinig werkelijke keuzes zijn. Bij een supermarkt valt bar weinig Echt eten te kopen. Al die keus bestaat uit simpele basisingrediënten (waar steevast op bezuinigd is/wordt) die zijn opgefluft. In die opfluffing zit de winst voor Appie.

Toen ik voor het eerst margarine moest halen voor mijn vader zag ik pas dat ik de keus had uit 25 kuipjes.

Maar goed, mijn belangrijkste punt is dus dat ik eerlijk eten wil, uit de buurt, zonder bijmenging. En dat zit niet in die keus.

Ondertussen moet ik alle pakjes omdraaien om te checken op welke basisingrediënten er nu weer bezuinigd is. Geharde vetten, glucosefructosestroop: bewezen slecht voor de gezondheid. In plaats van gewoon olie/boter en suiker. Zo wordt er bezuinigd. En met een leuke verpakking en/of een bizarre gezondheidsclaim vindt het zijn weg naar de consument.

Oh ps ik heb overwogen dat kunstwerk van 720 euro te kopen. Maar er werd gewaarschuwd dat je over genoeg ruimte in je eigen huis moet beschikken ????? ... en je komt echt op een ideal-pagina om een bedrag over te maken aan een bestaande bv...doodeng!

Hahaha...tonny...

mocht je bij 'schoenen' wel een maat opgeven? En of je M danwel V bent!?

Lollig!

Ingrid

tonny

tonny

14-09-2011 om 16:29

Heb het nog niet uitgeprobeerd

en als ik dat doe neem ik iets goedkoops

Ik ben niet zo enorm avontuurlijk.

Tijgeroog

Tijgeroog

14-09-2011 om 17:32

In het gastenboek

stond iemand die blijkbaar een "iets" had gekozen. Hij heeft samen met z'n zoontje een leuke dag op zo'n minigraver die ze gebruiken om sleuven te graven gehad. Mee rondgereden, mega-zandkasteel gebouwd.

Fianna

Fianna

14-09-2011 om 21:59

Leuk!

Ik vind het briljant! Ik denk dat ik wel iets ga bestellen!

Lol!

Supergrappig, je kunt zelfs een naam bestellen (voor je ongeborene), met "niet zelf verzonnencertificaat". Erg grappig. Als ik geld over had, zou ik het wel eens aandurven. "Iets" vind ik dan nog het meest intrigerend: "na betaling van €95 sturen wij u iets toe", LOL!

Rafelkap

Rafelkap

15-09-2011 om 09:37

Geweldig!

Ik zou best schoenen willen bestellen, maar als het tegenvalt is het toch wel een beetje een dure grap!

rosa

rosa

15-09-2011 om 16:15

Super

Leuke site! Dochter heeft volgende week een verjaardag en gaat proberen met een aantal vrienden een 'iets' te geven. Ben heel benieuwd!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.