Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

KGO

KGO

05-01-2013 om 09:54

Kidsfree abonnement ns: let op

Vorig jaar had ik naast mijn eigen voordeelurenkaart bij de NS ook kidsfree abonnementen op de ovchipkaarten van mijn kinderen geregeld. Gisteren kwam ik er te laat achter ( na ver gereisd te hebben), dat m'n eigen voordeelurenabo automatisch wordt verlengd maar de kidsfree abo's NIET. Omdat mijn kinderen meestal zelf inchecken en ikdan niet goed zie wat er op de display staat van het poortje was het me eerst ontgaan. Nu hebben ze ( 8 en 10 jr) gewoon voor t volle tarief gereisd. Dus ipv gratis kost me dat 75 euro....
Ik schrijf t ook als tip voor anderen, let dus op!
Verder iemand nog een tip voor mij? De brief naar de NS ligt al klaar maar misschien dat iemand meer goede schrijftips heeft voor een verzoek van restitutie?
Ik was zo boos, bij de klantenservice zeiden ze dat ze er niets aan konden doen. Fijn hoor die ovchip, is een railrunnerkaartje toch makkelijker.
En in de brief van de automatische verlenging van mijn abo werd nergens over gerept ( dacht ik).
Ook de conducteurs die de kaarten van mn kinderen checkte zei niets....
Kaatje

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kanniewaarzijn

misschien inschakelen?
klinkt niet bepaald klantvriendelijk van NS

Fonneke

Fonneke

05-01-2013 om 11:41

Mailtje

Onze kinderen hebben ook een kidsfree abonnement. Wij hebben van de NS een mail gehad dat de kidsfree-abonnementen bijna af zouden lopen en of we het wilden verlengen. Mailtje kregen we begin november, abonnement liep tot eind december. Het stond bij ons ook niet in de brief over de verlenging, maar dus een apart mailtje. Vind ik prima geregeld van de NS.

KGO

KGO

05-01-2013 om 11:52

Dat ga ik nazoeken

Fonneke, bedankt voor je reactie, ik ga t nazoeken maar volgens mij heb ik nooit een mail gekregen en we hebben wel drie kidsfree abonnementen.
Kaatje

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

KGO

KGO

05-01-2013 om 12:02

Nagezocht

Ik heb alleen een mail over mijn eigen abo gekregen en daarin stond ergens onderin een zinnetje over bij abonnementen; daar heb ik dus overheen gelezen ( ik zie: o abo wordt verlengd, goed, dus verder mail genegeerd) geen aparte mail. Jullie dus wel apart?
Kaatje

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Fonneke

Fonneke

05-01-2013 om 14:37

Wel aparte mail

Ja, wij hebben wel een aparte mail gehad. Ik heb het net nog even opgezocht. Wij hebben op 6 november een mail gehad met als onderwerp "Uw bijabonnement loopt binnenkort af". In de mail stond dat de bijabonnementen tot 31 december geldig waren en dat we ze via de ns-site konden verlengen.
Als het alleen in een mail over m'n eigen abonnement had gestaan had ik er waarschijnlijk ook zo overheen gelezen.

KGO

KGO

05-01-2013 om 16:01

Liep eerder af

Mijn abo liep 3 wk eerder af, misschien dat de NS wel meer klachten kreeg en toen eea aangepast heeft. Ik stuur een brief en wacht af,
Kaatje

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

05-01-2013 om 19:01

Hier wel automatisch

Hier is het Kids Vrij abonnement vrige maand wel automatisch verlengd!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.