Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kiala

Kiala

08-10-2016 om 15:43

Kiala-vraag

Kan je iets verzenden met Kiala (wordt dan UPS als het kleine pakketjes in NL zijn geloof ik) zonder dat je je daar geregistreerd hebt? (maar dus wel de gegevens van verzender en ontvanger ingevoerd hebt)

Ik wil bij afgifte betalen, voer van alles in, wil verzendbewijs printen en krijg dan de melding ">>> Geef het e-mailadres op waar het bericht naar toe moet worden verzonden (UPS: 81307)"

Ik snap niet waar ik dat moet invullen, want heb wel mijn e-mailadres opgegeven voor waar de factuurgegevens naartoe moeten.

Iemand idee?
Ik heb gebeld, maar is gesloten.

Tine Winkel

Tine Winkel

08-10-2016 om 16:47

maar

bedoelen ze daar dan niet het mail-adres van de ontvanger?

Puck

Puck

08-10-2016 om 17:56

Zelfde gehad

Ik kreeg het ook niet voor elkaar en ik weet nog steeds niet wat ik fout heb gedaan. Lijkt me sterk dat dat het mailadres van de ontvanger moet zijn en dan nog: hoe weet Kiala dat dat een goed mailadres is. Na 10 pogingen over 2 dagen (dacht nog aan een storing bij Kiala) heb ik het opgegeven en gewoon via PostNL verstuurd. Die twee euro dat dat duurder is weegt ruimschoots op tegen de ergernis van Kiala. Was voor mij voor het eerst en voor het laatst dat ik via Kiala geprobeerd heb.

Kiala

Kiala

08-10-2016 om 18:24

Puck

Ik heb het toch via Kiala verzonden.
Als je je eerst registreert en dan online betaalt, blijf je op de Kiala site en gaat het allemaal prima!

Het probleem zit hem erin dat ik in de winkel wilde betalen, en dan op de UPS site kwam en die werkt dus niet goed.

Pfff, wat een gedoe, maar nu weet ik hoe het met Kiala prima (en goedkoper) werkt. Wel dus zelf label printen en erop doen. En je krijgt geen verzendbewijs in de winkel, maar wel meteen online. Neem aan dat de rest goed gaat.

En het scheelt 3 euro. .

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.