Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Keyboard voor zoon van 14

Hoi,
Onze zoon van 14 wil graag keyboard leren spelen. Iemand tips voor keuze en aanschaf van een beginnersexemplaar? Waar op te letten? Eventueel tweedehands kopen?
Alvast bedankt voor jullie tips en ervaringen!
groetjes,
Milette

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

17-10-2011 om 16:10

Hier

Heeft mijn dochter leren spelen op een eenvoudig keyboard. Ze heeft nu een iets uitgebreidere gekocht via MP met aanslaggevoeligheid, Dat laatste was wel een vereiste, dus als je zoon serieus is, zou ik daar wel naar kijken.

Mona

Mona

17-10-2011 om 18:33

Wehkamp

hier heeft dochter er toen eentje van haar zakgeld gekocht bij Wehkamp, kostte 129 euro. Ze wilde niet perse op les, maar is hier erg tevreden over. Ik vind het een prima ding maar ben ook geen deskundige. Misschien een ideetje om mee te beginnen?

koentje

koentje

18-10-2011 om 12:41

Hier

heb ik een keyboard staan van kijkshop.Er zit een barst in de rand die geplakt is, maar dat heeft geen gevolgen voor het gebruik. IK weet niet wat er op andere keyboards zit maar volgens mij heeft hij best veel mogelijkheden. Er zit een standaard bij.Ben je geinteresseerd in een tweede hands?

milette

milette

23-10-2011 om 11:24 Topicstarter

Koentje

Hoi Koentje,
Bedankt voor het aanbod, maar we zijn van plan toch maar eerst naar een muziekzaak te gaan om wat meer informatie te krijgen en wat uit te proberen.
groetjes,
Milette

marie

marie

23-10-2011 om 13:05

Lidl

Hallo
Volgende week bij de Lidl een Yamaha keyboard. Zoiets hebben wij ook en doet het prima.
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_25212.htm
succes

PDD-ertje

PDD-ertje

24-10-2011 om 19:08

En?

Heb je al goede tips gehad, wij overwegen ook een keybord voor de kinderen als sinterklaas kado en ben wel heel benieuwd naar advies.

milette

milette

26-10-2011 om 14:12 Topicstarter

Bedankt

Nou, ik ben van plan om toch volgende week even bij de Lidl te gaan kijken voor dat keyboard uit de aanbieding. Lijkt me prima om mee te beginnen. Het is een Yamaha, dus in ieder geval geen merkloos ding. Als het dan echt wat wordt dan kunnen we altijd nog naar een duurdere overstappen. Dus bedankt voor de tip!
groetjes,
Milette

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.