Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bellefleur

Bellefleur

07-06-2012 om 11:31

Key finder waar?

Waar kan ik een goedkope key finder vinden? Een key finder is een apparaatje dat reageert als je fluit. Het is bedoeld als gadget, dus naar de echte dure key finders zoek ik niet. Ik heb geen tijd meer om het ding via internet te bestellen, ik heb het vandaag of morgen nodig. Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

07-06-2012 om 12:05

Waardeloos

Ooit zo'n goedkoop ding gehad en het is echt helemaal niets. Dat ding reageerde niet als je floot en begon op andere momenten spontaan te piepen. Echt zonde om daar ook maar 1 cent aan uit te geven, zelfs als aardigheidje.

Puck

Puck

07-06-2012 om 12:06

Maar dat was geen antwoord

Dat was geen antwoord op je vraag natuurlijk. Volgens mij heb ik ze vorige week bij de Action zien liggen.

Merle

Merle

07-06-2012 om 12:13

Grappig

Sorry, ik weet niet waar je ze koopt, maar mijn pa heeft er ook eens een gekregen voor de grap. Ding deed het hartstikke goed, op klappen en fluiten. Het enige jammere was dat mijn vader nogal doof is, dus iedereen hoort waar de sleutels van pa liggen, behalve pa zelf

Action

inderdaad, mijn zoon heeft er een gekocht voor 62 cent of zo. Hij blij, wij allemaal een stuk minder, helemaal gèk werden we van het gepiep. Hij reageert op alles, zachtjes op je sokken de trap op: piep, piep, piep, hoesten: piep, piep, piep. Hij ligt nu onder zijn matras maar dat ding heeft heeeeeele goeie oren, hij piept nog steeds als we de trap op lopen. Gelukkig nu wat gedempter.

Maar goed, Action dus, je bent je sleutels nooit meer kwijt, dat is een voordeel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.