Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

mari39

mari39

06-01-2013 om 19:57

Keukentrolley

Wij hebben al een aantal jaren een houten keukentrolley in de keuken staan. Echt een mooi en robuust ding. Maar zolang we het al hebben, kom ik er ook niet aan uit wat ik er nu mee wil. Het is altijd een rommeltje op en in de trolley. Ik zit nu echt te twijfelen om er een kast voor in de plaats te kopen, maar dat is eigenlijk ook weer zonde. Iemand suggestie wat ik er in en op kan zetten?

Dit is 'm:
http://www.mix4max.com/Butler-M1200-kopshouten-bovenblad-met-3-manden.html

Op de trolley staat nu een losse magnetron, wat papieren en de koffiebus. De twee planken staan vol met grote kommen, broodplanken, slacentrifuge, tosti-ijzer en meer van dat soort dingen. Ik zie vaak van die manden, maar ik vraag me af wat je daar dan in kan doen? De laatjes zijn een ratjetoe aan van alles wat er in past.
Tips zijn zo welkom!!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mix

mix

06-01-2013 om 23:17

In de gang!

sleutelbak er op, mandjes er onder voor elke persoon een sjaal, handschoenen en/of muts erin, desnoods postbakje erop. Wilde dat mijn gang het kon hebben!

Make up tafel

In je slaapkamer als nachtkastje ( boeken er in ,wekker er boven op) of als make up tafel,spiegel er boven hangen en in de mandjes al je make up spullen bewaren.

tonny

tonny

07-01-2013 om 12:41

Heb 'em verkocht

in onze keuken stond ook zoiets (blijven staan van vorige eigenaar). Ik werd al die rommel zat, het blijft toch een stofnest, zo'n trolley waar je allerlei dingen leuk in en op kunt zetten.
Nu heb ik een keukentafel. Daar kan ik mooi bij zitten voor het raam, lekker licht.
En de spullen die ooit in de trolley stonden, heb ik na herindeling in de keukenkastjes gestopt.

Helaas zou zo'n ding niet passen in de gang of als nachtkastje, daarvoor ontbreekt de ruimte - maar leuke suggesties zijn het zeker!

mari39

mari39

07-01-2013 om 14:53

Tja

in de gang is een leuk idee, maar past niet. Idem voor de slaapkamer.
Ik kan 'm wegdoen, maar dan zal daar toch een andere kast nodig zijn, waar laat ik anders die spullen?

amk

amk

07-01-2013 om 15:03

Samen

met die trolley op marktplaats. Of met de inhoud van een ander keukenkastje op marktplaats.

Kaaskopje

Kaaskopje

07-01-2013 om 16:46

Mooi!

Gezien de prijs zou ik echt proberen of je een gaatje ergens in je eigen huis kunt vinden voor deze trolley. Via Marktplaats krijg je er een stuk minder voor terug.
Hoe groot is je badkamer?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

07-01-2013 om 19:07

Bij mijn vriendin

Staat ie heel mooi in de keuken. Zij heeft op de legplank een magnetron staan en haar servies. En bovenop staat een leuk theepotje met mokken en de vissenkom. En wat er in de laatjes zit? Geen idee. Ik denk juist alles wat jij en ik bovenop die trolley zouden gooien. Ze is namelijk nogal netjes.

Is het geen optie om de trolley te laten staan en de rommel weg te doen? Ik zie daar namelijk best wel een mooi Blondservies op passen.

mari39

mari39

08-01-2013 om 15:12

Reactie

hij kan echt niet in een andere ruimte, omdat het of niet past of niet leuk staat. Ik heb een grote badkamer, zon, 3,5 bij 3,5 maar er is geen muur meer vrij.
Ik heb gekeken naar een andere kast, maar dat wordt toch wel weer heel prijzig. Dus vooralsnog maar even niet, begin nu eerst eens met het opruimen van de keukenkastjes, kijken wat ik over hou en dan opnieuw indelen. Maar ja, ik kan niet zo goed afscheid nemen van spullen, ook al gebruik is ze al eeuwen niet meer. Je weet maar nooit, denk ik dan!!!

Guinevere

Guinevere

08-01-2013 om 16:19

Anders indelen

Je moet de rommeldingen achter dichte keukendeurtjes bewaren. Wat het aanzien wel waard is, mag op de trolley.

+ Brunette +

+ Brunette +

09-01-2013 om 19:09

Ja, alleen toonbare dingen

Maar je kunt ook spullen in mandjes, bakken of dozen doen en die in de trolley zetten. Mooi ding trouwens, leent zich inderdaad als bijzettafel of badkamermeubel.

mari39

mari39

09-01-2013 om 20:16

Goed bezig!

Ik heb vandaag de hele keuken en bergkast onder de trap uitgemest. Alles wat ik niet of nauwelijks gebruik naar boven gebracht, zodat ik ineens veel ruimte over heb in de keukenkastjes. Daar heb ik dan alle niet zo mooie dingen van de trolley in opgeborgen. Is al een hele verbetering!
Ben er blij mee.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.