Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Keukenrenovatie, betrouwbaar bedrijf?

Ik lees watertandend het onderwerp over "welk keukenblad", maar met mijn 16 jaar oude keuken moet heel wat meer gebeuren dan alleen het werkblad vervangen. De inrichting van de keuken vind ik nog ok, dus zit ik aan keukenrenovatie te denken.
Nu levert een zoekactie op Google natuurlijk genoeg keukenrenovatiebedrijven op, maar hoe kom ik erachter wat een betrouwbaar bedrijf is? De referenties die ik vind zijn enkel op de sites van die bedrijven zelf en die zullen er echt geen negatieve recenties op zetten.
Ook de keukenboer die onze huidige keuken heeft geleverd, heeft niet direct die kwaliteit geleverd die we in gedachten hadden, maar misschien hadden we toen ook eigenlijk te weinig geld ervoor.
Dus als iemand ervaring heeft met keukenrenovatie, tips over hoe je betrouwbaarheid van zulke bedrijven kan toetsen, hier melden graag!

Auwereel

Auwereel

10-08-2015 om 21:26 Topicstarter

Of betrouwbare keukenverkopers

Mag ook, want de lijst die ik ben begonnen met dingen die ik wil vernieuwen, vraag ik me af of ik niet beter een nieuwe keuken kopen kan...

Fruitella

Fruitella

11-08-2015 om 15:03

keukenvernieuwers

Je kan eens zoeken op (de)keukenvernieuwers. Ik heb er geen ervaring mee behalve dat ik er 1x contact mee heb gehad dat wegens gebrek aan communicatie nergens op uitliep. Wegens omstandigheden heb ik de keuken er bij laten zitten, voorlopig dan.

Mocht ik 't weer oppakken, zal ik m'n pijlen richten op Duitsland omdat ik gehoord heb dat de service veel en veel beter is. Misschien denken ze meer met je mee? Doorsnee keukenboeren in de buurt (maar zoveel ken ik er nu ook weer niet) smeren je 't liefst een nieuwe keuken aan. Zulke gesprekken lopen dan al snel dood, helaas.

Succes. Mocht je precies hebben gevonden wat je zoekt, laat het even weten.

Krullevaar

Krullevaar

11-08-2015 om 18:18

beide opties open houden

Keukenrenovatie hoeft niet per se goedkoper en/of beter te zijn. Soms is een nieuwe keuken toch voordeliger. Dus hou beide opties open en vraag bij meerdere bedrijven offertes aan. Welke regio woon je? Dan komen er hopelijk tips van bedrijven waar je wat mee kan.

Auwereel

Auwereel

11-08-2015 om 18:59 Topicstarter

Recenties

Ik ben al een stapje verder gekomen met het vinden van wat meer betrouwbare recenties:
http://www.keukenervaringen.nl/vind-beste-keukenbedrijven/
en
http://qasa.nl/ervaringen/keukens-06

Ik woon overigens regio Rotterdam. Iemand ervaring met keukenathome? Die adverteert met dat ze bij je thuis langskomen en dat lijkt me heerlijk dat ik niet naar een showroom moet, thuis kan ik precies laten zien wat bevalt en wat niet.

Tihama

Tihama

11-08-2015 om 21:57

Werkspot

Je kunt ook kijken op werkspot.nl

Als je daar een klus plaatst, dan kunnen bedrijven hier een offerte voor uitbrengen. Het mooie is dat vorige klanten recensies achterlaten. Door die recensies kun je een goed beeld krijgen van het bedrijf. De bedrijven kunnen wel reageren op die recensie (dus eventueel hun kant van de zaak belichten), maar ze kunnen hem niet verwijderen.

Je kunt ook op die website rechtstreeks zoeken op bedrijven en hun recensies. Dan kun je een bedrijf rechtstreeks opzoeken.

Ik maak erg regelmatig gebruik van en tot tevredenheid

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.