Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Anna

Anna

06-01-2012 om 20:37

Keukenmachine

Volgens mij is hier laatst een draadje over geweest maar ik kan het niet vinden.
Ik zoek een keukenmachine die brooddeeg kan mengen, slagroom kan kloppen, waar ik smoothies mee kan maken en nog meer van dat soort dingen. Ik heb een pasje van de groothandel dus daar kan ik ook kijken maar er is zoveel aanbod dat ik niet meer weet wat ik moet kopen. Ergens heb ik ook keukenmachines in allerlei vrolijke kleurtjes gezien maar die kan ik niet meer vinden. Weet iemand namen van goede merken en waar ik op moet letten? Hoe zwaar moet de motor zijn?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Combi

Ik heb vroeger ook wel zo'n multifunctioneel ding gehad maar het is aan mij niet besteed, teveel dingen erbij om af te wassen en over na te denken. Deeg zou ik gewoon met de haken van de mixer doen, slagroom met de kloppers van de mixer of met een staafmixer en smoothies in de blender. Overigens heb ik alles afgeschaft en doe het gewoon met een vork of met mijn handen.

Anna

Anna

07-01-2012 om 23:02

Verliefd

Ik ben verliefd op de KM023 Eigenlijk wilde ik een leuk kleurtje zoals de Kitchenaid dus blijkt te hebben maar de Kenwood heeft me overtuigd. Die doet alles wat ik wil. Nou ja, bijna dan Bedankt voor de hulp
Hebben jullie trouwens de laatste nieuwe gezien http://www.kenwoodworld.com/nl-nl/KenwoodCookingChef/Home1/De-Cooking-Chef/ Met deze kun je zelfs koken. Maar die is wel heel erg duur.

Tanneke

Tanneke

09-01-2012 om 05:52

Kitchen aid

Een stand mixer van kitchen aid.
Ideaal apparaat.
Je kunt allerlei accesoires erop zetten, van deegkneder tot garde voor mixen. Je hebt er zelfs hulpstukken voor om sap te persen, pasta te maken, een rasper etc.

Ik heb er een voor mijn verjaardag gekregen en kan niet meer zonder!

Hier (USA) zijn ze te krijgen voor ongeveer 200 dollar maar toen ik op Nederlandse websites ging kijken om te zien of ze daar ook verkrijgbaar zijn, schrok ik me dood: op de Bijenkorf site was de goedkoopste ergens ronde de 400 euro ofzoiets. Dat is meer dan drie keer meer dan hier!

Maar als je veel brood bakt, taarten,jam, slagroom klopt en eigenlijk heel veel dingen zelf maakt (ik heb ook het hulpstuk om te hakken en om worst te maken), dan is het het echt waard.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.