Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kerstpakket voor ouders?

Vorig jaar heb ik voor mijn ouders, die een dag per week oppassen op hun kleinkind, een kerstpakket gemaakt. Met boodschappen van de fair trade winkel (olijfolie, rijst, koekjes, koffie, thee, bakmix, wijn, etc) en VVV-bonnen voor ik meen €75.
Mijn ouders willen geen geld aannemen voor het oppassen, terwijl ze een extraatje best kunnen gebruiken. We proberen onze waardering door het jaar heen ook te laten blijken met af en toe een bloemetje, ze uitnodigen en uitgebreid koken of een dagje weg. Ze waren vorig jaar erg blij met het pakket dus ik zou hetzelfde gewoon nog een keer kunnen doen, maar wellicht zijn er andere goede ideeën. Doen jullie iets leuks/extra's/bijzonders voor zeer hulpvaardige opa's en oma's rond de feestdagen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Sint

Mijn ouders vieren Sinterklaas mee, en de Sint doet dan altijd wel wat extra lekkers in de zak, mede uit waardering voor wat ze allemaal door het jaar heen voor ons/de kinderen doen.

Groeten,

Temet

ishtar

ishtar

23-11-2012 om 17:03

Ik heb ook wel eens van die pakketten gemaakt

een keer een kaarsen en aanverwant spul-pakket, een keer een mediterraan pakket. Leuk om samen te stellen! Een keer iets met mini-kookboekjes.
Ligt er natuurlijk ook aan wat je ouders leuk vinden en kunnen gebruiken.
Ik heb nu voor beide grootouderstellen een kalender met foto's. Nu gratis bij vistaprint (sorry, reclame) behalve dan natuurlijk de verzendkosten en je kunt er vanalles bij bestellen waardoor het stukken minder gratis is

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.