Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

mamavantwee

mamavantwee

14-12-2011 om 11:29

Kerstcadeautje voor neefje die alles al heeft?!

Wie kan mij helpen, want ik weet het echt niet meer. Ieder jaar doen we als opa, oma, ooms en tantes iets kopen voor onder de boom voor de kinderen. Nu heb ik een neefje van 9 jaar oud die eigenlijk praktisch alles al heeft.
Ik heb het mijn broer gevraagd, maar die weet het ook niet.
Wat is nu leuk voor een 9-jarige. Hij leest niet graag, dus een boek is aan hem niet besteedt. Van lego heeft hij ook alles al. Knutselen doet hij ook niet echt. Hij speelt heel veel op zijn gameboy…zo'n DX heeft hij en een tablet. Computerspelletjes zijn te duur en volgens mijn broer downloaden ze die gewoon van internet, dus dat is ook geen optie. Op wordt hier een beetje triest van eerlijk gezegd.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Iets wat op gaat

Haha, hij is er inderdaad nog een beetje jong voor... maar volwassenen die Alles Hebben kan je het beste iets geven dat op gaat. Zoals kaarsen, snoep, dat soort zaken. Of toch iets knutselachtigs dat je verbruikt.

Want een troepberg van waaruit hij nog steeds alleen maar zit te gamen, daar wordt ie ook niet vrolijk van denk ik.

Ik herken het wel hoor. Overgangsleeftijd vanuit het simpele speelgoed en vaak erg dure wensen (tablet? is toch niet duur? maar 150 euro? zeggen ze dan)

Sawo

Sawo

14-12-2011 om 11:40

Iets wat verslijt of je kan gebruiken

Aansluitend op vorige categorie

Dingen die verslijten en je nooit genoeg van hebt zoals voetbal, honkbalhandschoen, tennisbal. Of anders stripboek

Of anders hebben ze bij Hema van die pakketten voor jongens met meer scheikunde ed.

Geef anders een bon voor een leuk uitje, bv museumjaarkaart, toegang nemo ofzo.

sahara

sahara

14-12-2011 om 11:45

Nerf

een nerf pistool vinden ze op die leeftijd nog wel leuk. Of een pen (echt waar). Zeker zo'n pen met vier verschillende kleuren. Die gebruiken ze dan op school.

Mijn negenjarige, groep 6 zoon vindt een boek van Geronimo Stilton ook leuk, of een Donald Duck pocket, playmobil, nerf pistool, pokemonkaarten, bioscoopkaartje, voetbal etc.

Guinevere

Guinevere

14-12-2011 om 11:46

Dd scheurkalender

De donald duck scheurkalender natuurlijk.

Fiorucci

Fiorucci

14-12-2011 om 11:55

Hier altijd een succes: een bioscoopbon!

Een boek

guinness book of records oid.

Proefjesdoos

Een scheikundedoos oid?

Zonnebloempje

Zonnebloempje

14-12-2011 om 13:36

Of een

brainspelletje. Bijv. een IQ puzzler. Ze hebben er heel veel verschilldende. Is dat wat? Verder een wekker?, leuke poster voor op zijn kamer. Tijdschrift. Ik vind de scheurkalender of een bioscoopbon ook erg leuk bedacht.

Tijdschrift

Misschien vind hij het wel een leuk om een tijdschrift te lezen? Dan is een (proef)abonnement op een tijdschrift misschien een idee. Donald Duck, National Geographic Junior ofzo. (Geen ervaring met jongensbladen) Maar bij mijn nichtjes (meidenbladen) was dat altijd een groot succes! En leuk omdat je een paar weken of maandenlang een cadeautje krijgt in je brievenbus.

Het leven van een loser

Toch een boek maar door jongens die niet van lezen houden wel leuk gevonden.

Lisetje

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Jammer van de dd scheurkalender vind ik

echt dat ie zwartwit is, zo zonde van de leuke strip hij komt niet tot zijn recht zo. Maar je hebt erg veel verschillende scheurkalenders.
Een abonnement vind ik ook leuk, bv de "zo zit dat?"

Ik kan ook niets verzinnen

voor mijn bijna 17 jarige 'neefje'. Dus ik zit te denken om iets heel speelgoedachtigs te kopen zoals zo'n auto'tje die je op afstand kan besturen of een helikoptertje, of een mooie blikken speelgoed ding.

mamavantwee

mamavantwee

16-12-2011 om 09:30

En het is geworden….

een Nerf-pistool. Geen idee wat het was totdat ik voor eentje stond in de V&D.

mamavantwee

mamavantwee

16-12-2011 om 09:32

Manda

Zo'n helikoptertje vinden die gasten vaak erg leuk!

Besteld

op de website van intertoys een helikoptertje, 32 euro incl verzendkosten a 2 euro, goh handig had ik eerder moeten ontdekken, 2 euro verzendkosten !! Dat had mij een hele natte rit op de fiets voor 5 december bespaard.

nuevenanno

nuevenanno

17-12-2011 om 18:49

Euh manda

Dit wil je niet horen: voor sinterklaas hadden ze zelfs als aktie GEEN verzendkosten.......ik vertoon me rond feestdagen nooit meer in de stad, ik laat het lekker brengen!

Oh ja haha

leuk om te horen achteraf...

ach dan weet ik dat voor volgend jaar, vreselijk namelijk dat geeikel in speelgoedwinkels rond die tijd, je staat zo een half uur in de rij voor de kassa, door de regen weer naar huis, alles nat, bluh.

Monique D*

Monique D*

18-12-2011 om 14:04

Cadeau

Met een mooie trui of vest kan jouw neefje ook blij zijn!
Gelukkig heb je jouw keuze al kunnen maken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.