Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Fiorucci

Fiorucci

03-05-2014 om 13:02

keramische pannen

Mijn koekenpannen zijn aan vervanging toe. Ik zie veel reclames voor keramische pannen. Heeft iemand hier ervaring mee?? Ik hoor het graag.

Ilva

Ilva

03-05-2014 om 13:06

Ik heb van deze pannen bij de Action gekocht. Ze zijn niet zo geweldig als die in de reclame (niet met scherpe dingen erin, wat in die pannen op tv blijkbaar wel mag). Maar ik vind ze ideaal. Ze zijn makkelijk schoon te maken. Wel even wennen dat de kleur van de jus veel lichter is omdat de pan wit is ipv zwart. Maar ik vind ze heel prettig.

Oh ja, die van de action zijn natuulijk wel veel goedkoper.

Heb ze via marktplaats aanbieding

3 voor 20 euro. (22, 24, 28 cm)
Prima pannen, mogen alleen niet in de vaatwasser en niet met metaal erin.
Maken erg makkelijk schoon.
Bakken idd niet aan.

mwah

Ik heb er een, en hij bakt inderdaad niet aan. Eventuele olie blijft ook als een plasje op 1 plek in de pan liggen, dat vind ik eigenlijk helemaal niet zo handig. Hij kan wel degelijk krassen overigens, al weet ik niet meer precies hoe die ene kras erin gekomen is.

Ik kreeg m als cadeautje, het is geen slechte pan maar ik pak toch liever de BK die ik al jarenlang heb.

Groeten,

Temet

Fiorucci

Fiorucci

03-05-2014 om 16:03

Dank

Ik zal eens kijken, het gaat mij niet zo zeer om het vetvrij bakken, maar een tefallaag blijkt niet echt onverwoestbaar hier in huis....

Melle

Melle

03-05-2014 om 20:05

Ik heb er een van BK. In het begin bakte hij inderdaad niet aan, maar walmde hij wel een heel vieze chemische lucht (ook na veelvuldig wassen... op de hand uiteraard). Na een paar weken was de stank weg maar begon hij ook aan te bakken. Ik pak nu veel liever weer de koekenpan van de Ikea. Die gooi ik gewoon in de vaatwasser en eens in de twee/drie jaar haal ik weer eens een nieuwe...

carootje

carootje

06-05-2014 om 13:51

Blokker

Ik heb er eentje van de blokker, (weet het merk even niet), die bevalt erg goed!
Bakt niet aan en is ook nog niet kromgetrokken. Makkelijk af te wassen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.