Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lusithania

Lusithania

28-04-2015 om 22:04

Katten weg i.v.m. zwangerschap

Ik ben aan het kijken op Marktplaats naar katten die op zoek zijn naar een nieuw baasje (personeel).
Nu valt het mij op dat er veel katten worden aangeboden onder het mom van gebrek aan tijd omdat men zwanger is.
Daar heb ik vroeger (18 jaar geleden) toen ik zwanger was van de oudste nu nooit bedacht dat ik de katten maar weg moest doen omdat ik zwanger was.
Is dat bij jullie wel eens door het hoofd gegaan?

neteret mut

neteret mut

28-04-2015 om 22:13

ik niet maar

de vriendin van mijn oudste zoon wil niet meer bij ons in huis komen omdat wij katten hebben en zij zwanger is. Omdat zij geen antistoffen tegen toxoplasmose heeft en geen risico wil lopen. Vind ik persoonlijk ook wat ver gaan. Wij hadden al katten voor ikzelf zwanger raakte en daar werd door artsen geen probleem van gemaakt toen, alleen maar advies om geen kattenbakken schoon te maken de eerste 3 maanden. Zouden de adviezen veranderd zijn?

Hadewich

Hadewich

28-04-2015 om 22:14

ik denk...

dat het een smoes is van de aanbieders. Wij hadden ook een kat, en er werd alleen gewaarschuwd dat je de kattenbak niet schoon moest maken of in de tuin werken zonder handschoenen.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

28-04-2015 om 22:21

Nee hoor Neteret Mut

Je schoondochter overdrijft een beetje.
Dat hebben jonge moeders wel eens

neteret mut

neteret mut

28-04-2015 om 22:50

re ginny

Ik denk ook dat ze overdrijft of het als smoes gebruikt want er speelt helaas wel meer. We hebben zoon met vriendin 10 dagen geleden gezien, 10 min. buiten want niet binnen willen komen en dat was dan de eerste keer sinds midden juli.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

28-04-2015 om 22:57

Jammer

Neteret

neteret mut

neteret mut

29-04-2015 om 10:33

ja ginny

en heel erg frustrerend. Ik zal er hier verder niets over zeggen, jullie kunnen er toch niet mee helpen, past ook beter in relatieproblemen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.