Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

hask mama

hask mama

12-07-2014 om 17:05

Katoenen setjes

Ik ben al een tijdje op zoek naar katoenen BHs met bijpassende slips die niet effen zijn. Gewoon een leuk streepje, stipje of bloemetje. Maar dus wel met katoenen slips erbij. Dat vind ik wel, maar dan alleen in AA of hooguit B cups. Nooit een D cup of meer. Iemand de ultieme tip? Bijpassende setjes vind ik leuk, maar in de zomer toch echt liever van katoen. Vroeger wel eens bij H&M dat soort dingen gekocht of bij de HEMA, maar helaas, nu alleen maar plastic…

Iemand een goede tip?

Online misschien?

Misschien kun je het bij een online winkel vinden? Esprit heeft vrij veel lingerie, maar ik weet zo niet of daar ook katoenen varianten zijn. Ik zal ook nog eens even kijken.
Succes!

hsk mama

hsk mama

12-07-2014 om 21:39

Esprit iid

Esprit heeft wel iets en dat heb ik dan ook meteen gekocht deze week Maar ja, een zo'n setje is ook zo weinig. Ik blijf speuren, maar als nog iemand een gouden tip heeft, dan hoor ik het graag. Er zijn vast wel meer vrouwen die liever katoen hebben met een leuk printje en niet meteen wit of huidkleur.

Fiorucci

Fiorucci

13-07-2014 om 09:11

En...

Heb je al gekeken bij Wehkamp?

mijk

mijk

14-07-2014 om 15:35

Hema

Heeft een set die tot e gaat en verder is het niet te vinden. Ik heb een allergie voor vrijwel alle synthetische stoffen en een e cup dus als je wat vindt hoor ik het graag mij ervaring hoe duurder de lingeriezaak hoe minder katoen.

Mar

Mar

18-07-2014 om 08:20

Duits

ik verwacht dat je op Duitse sites meer kunt vinden. Kijk eens bij
www.waschbaer.nl
Maas natur
Hess natur

ook heb ik bij Peter Hahn in de catalogus wel eens katoenen bh ' s zien staan, maar dan wel gewoon wit.

ik lees ook mee

woon in Spanje en hier ook alles polyester ... zweten dus, verschrikkelijk

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.