Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Katniss, hoe was je kerstbuffet?

Katniss, hoe was je kerstbuffet? Hebben je lastige eters zich nog aan je boeuf bourguignon gewaagd of zat jij in je eentje met de pan op schoot

Groeten,

Temet

Katniss

Katniss

27-12-2013 om 13:42

Geslaagd

Ik houd het even kort want reageer op mijn telefoon (lastig hoor, ik mis 'overzicht').
Er hebben gelukkig vier mensen (incl ik zelf) van de boeuf gegeten. Mijn moeder heeft zelfs twee keer opgeschept. Ik vond hem ook erg lekker geworden. Helaas had ik hem gebonden met bloem ipv maizena wat in het recept stond, dus hij was bruin ipv rood. Gisteren heb ik de rest opgegeten met mijn vriend. Er waren ook nog spruitjes over, dus dat was een lekker makkelijke maaltijd.
De cheesecake vond ik dit keer wat tegenvallen. Wel lekker maar voor het goede net iets te machtig

Temet

Temet

27-12-2013 om 14:27 Topicstarter

Hoezo rood?

Hoezo rood? Horen dat soort gerechten rood te zijn dan? Ik ken ze niet anders dan bruin eigenlijk. Een wat rossige tint bruin, wellicht, maar toch: bruin. Nou ja, het gaat hoe dan ook om de smaak.

En van die te machtige cheesecake was allicht ook nog een flink stuk over, dat kwam vast ook niet slecht uit.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.