Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

dc

dc

12-01-2013 om 21:26

Kast omgebouwd

Ben vandaag echt aan het doe het zelven geweest. We hebben een inbouwkast, waar hele kleine plankjes inzaten. Vandaag heb ik spaanplaat gekocht, heb ik de plankjes gezaagd in de lengte en breedte van de kast, geboord en geinstalleerd.

Het was veel makkelijker dan ik had verwacht, maar kostte wel meer tijd dan ik dacht

Ik kan het iedereen aanraden die niet genoeg kastruimte heeft en kleine plankjes heeft in een inbouwkast. Het levert een zee van opbergruimte op!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
JansjeRommy

JansjeRommy

12-01-2013 om 23:47

Klinkt goed!

Misschien bij het kastendraadje komen? Ik vraag me alleen af hoe het precies zit. Zijn het dan tussenplankjes?

dc

dc

13-01-2013 om 00:53

Nieuwe

nee, ik heb de kleine plankjes eruit gehaald en vervangen door grote planken die de hele kastruimte beslaan. Meer bergruimte

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

13-01-2013 om 10:51

Tegen de achterwand?

Je had alleen van die kleine plankjes tegen de achterwand van de kast?

Herken het

Misschien zijn het wel Britse inbouwkasten ;o)
Onze kast is breder dan de deur, 20 cm en daar lagen die planken ( dus diepte van 60 cm x 20 cm), de rest is "hang".
Ik heb ook over de hele breedte van de kast 95 cm x 60 cm planken, wat een ruimte ! Eerst heb ik alles gesloopt en toen van binnen wit geverfd, nog meer ruimte :o)

dc

dc

13-01-2013 om 18:29

Inderdaad

Blijkbaar een brits iets

Het gaat om een grote kast in de slaapkamer van mijn zoon, ook met de deur kleiner dan de kast, waar een paar armzalige plankjes hingen aan de achterwand, en de rest van de ruimte verloren ging. En door de zooi op de grond was het lastig voor hem om bij zijn kleding te komen. Nu heb ik achter de stapeltjes kleding ruimte om zijn zomerkleding en nog te grote kleding te bewaren. En we hebben nog 2 planken over die nog leeg zijn (zal niet lang duren met de zooi in ons huis).

Ik heb dat ook in mijn grote gangkast, superpraktisch!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.