Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Judith

Judith

17-11-2011 om 11:25

Kast in bijkeuken

Deze week komen er eindelijk twee grote stellage-kasten (2,5m hoog) in de bijkeuken: een met diepe en brede borden (40cm bij 1m), en een met minder brede en diepe borden (30cm bij 85 cm). Er komt van alles in de grote tuinhaspel, kinderzwembadje, airco, ventilator tot voorraad (katten(bak)spul, wcpapier, keukenpapier, tot schoonmaakmiddelen, kratten met schoenen; dat soort werk) in de 1 en in de ander keukenspullen zoals servies, keukenapparaten, snelkookpan etc).

Het mooie is: je kan 'm zelf in delen. Ben daar alleen niet erg handig in, lol. Zijn daar handige tips voor? Hoe hebben jullie het ingedeeld?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zones

Dit kan idd best lastig zijn. Wij hebben net keukenkastjes erbij en ik zat ook te zoeken... herinnerde me uit "Organizing from the inside out" van Julie Morgenstern (opruimbijbel). Je kunt de boel structureren door te kijken naar wat je wanneer in welke combi's gebruikt. Dan maak je daar een zone voor. Vooral fijn als je de ruimte hebt. Bij ruimtekort raakt alles door elkaar omdat je dan alles daar doet waar het past...

Dus een tuinzone, speelzone, zomerspulzone, schoonmaakspullenzone enz.

Rodebeuk

Dat is een goede tip: zo had ik het nog niet gezien. Daar kan ik wel wat mee !
Andere tips nog steeds welkom .

Inge M

Inge M

17-11-2011 om 17:43

En manden gebruiken (rechte hoge bakken)

(ook gejat van Julia). Ik heb bijvoorbeeld een mand met speciale schoonmaakspullen (het niet-dagelijkse spul), een mand met touw en lijm, een mand met schoenpoetsspul, een mand met fietsaccessoires.

moontje

moontje

17-11-2011 om 23:48

Ideetjes

DIt is leuk om even te bekijken, er zijn trouwens heel veel sites met 'organization ideas'

http://pinterest.com/myblessedlife/organization-ideas/

Wij hebben houten kisten gekocht bij ikea en deze volgestopt. Maar iets met een deksel is natuurlijk ook handig en dan transparante bakken, dat zoekt makkelijker (maar ziet er wel rommeliger uit)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.