Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

madelief

madelief

24-11-2012 om 18:06

Kapsel jongen 9

Mijn zoon van 9 heeft lang haar, ik vind het vreselijk. Hij heeft het al een tijd maar ik ben het zat. Het piekt, hangt in zijn ogen en zit in de weg met sporten. Maar goed, hij vindt het mooi en wil het zo houden. As donderdag komt de kapper en ik hoop dat ik hem leuke vlotte kapsels kan laten zien voor die tijd. Wie heeft een idee wat nu in is voor die leeftijd? Wie weet er een leuke site?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Lange pieken

Het valt mij juist op dat je zoveel foto's ziet van jongetjes (en jongetjes zelf) met lange haren die in hun ogen hangen Dus volgens mij is je zoon hardstikke hip.

Weinig aan te doen vrees ik. En voor het sporten hebben die Italiaanse voetballers toch van die rare veters in hun haar? Of is dat alweer passé?

Groeten,

Temet

madelief

madelief

24-11-2012 om 21:31

Heb geen idee temet

Wat die sporters in hun haar hebben.. Mijn zoon zwemt dus zo'n band blijft nooit zitten. Zodra hij zijn brilletje afzet ziet hij niks badmuts is zeker niet hip hoewel de helft dat wel heeft, tenminste de meiden....
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Jessica O

Jessica O

25-11-2012 om 09:29

Hier

Ook een zoon met lang haar. Met sport (judo) heeft hij zijn haren in een lage staart. Verder hangt het altijd los en hij weet dat het eraf gaat als hij het niet verzorgt. Dus netjes wassen, borstelen en noem maar op. Zolang dat goed gaat mag het lang blijven.
Weet niet of het bij je zoon in een staart kan met zwemmen, dan heeft hij er minder last van.

koentje

koentje

25-11-2012 om 12:02

Ook hip:

zo'n rand over het midden van het hoofd; hanekam en de rest helemaal kort!

Hier hebben de jongens

nu veel kortgeschoren zijkanten en dan bovenop( wel overal, dus geen hanekammetje) iets langer en dan wordt t voorste plukje naar de zijkant gekamd
Maar als hij graag langer haar wil zou ik vragen aan de kapster of ze het netjes kan maken en een idee heeft voor hem, die ziet dat vast wel.
Het wordt nu wel allemaal wat scherper geknipt heb ik het idee, niet zo piekerig meer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.