Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

-Flupke-

-Flupke-

25-06-2013 om 11:18

Kapperstondeuse

Ik doe al jaren de haren van mijn mannen. Deze doe ik beide met de tondeuse. Nu merk ik dat alle tondeuses het opgeven na een paar jaar en vaak al eerder gebreken gaan vertonen. Ik zou wel eens een echt goed tondeuse kopen; eentje die door kappers gebruikt wordt: natuurlijk de allerbeste/ handigste/stevigste omdat zij er echt verstand van hebben.....!
Wie heeft advies vanuit eigen ervaring?

Wahl

Hoi,
Ik gebruik al jaren een Wahl tondeuse voor de kapsels van de heren hier in huis.
Hij is stevig, redelijk zwaar in de hand (zeker vergeleken met Philips of Babyliss), met verschillende opzetstukken en je kunt online nieuwe messen en onderdelen bestellen.
Wij hebben hem online via ik geloof amazon besteld een aantal jaren geleden, maar misschien ligt het merk nu ook wel in de winkels in Nederland.

Fiorucci

Fiorucci

25-06-2013 om 15:19

Wahl

Ik heb een bijna nieuwe Wahl gekocht op marktplaats, echt een superapparaat. Er staan er genoeg op MP.

Christel

Christel

25-06-2013 om 15:37

Wahl

Ook hier een Wahl, topapparaat!

sinas

sinas

25-06-2013 om 15:38

Wahl

via een kapperswinkel hier in de buurt gekocht

-Flupke-

-Flupke-

26-06-2013 om 12:45

Tjonge..

wat eensgezind zijn jullie!
Hoe zit het met het geluid wat deze produceert? IK heb een geluidsgevoelig type-je hier...

Fiorucci

Fiorucci

26-06-2013 om 15:35

Flupke

Gewoon, net zoveel herrie als een andere tondeuse.

Christel

Christel

26-06-2013 om 16:00

Hij bromt gezellig

tenminste dat vind ik. Niet meer of minder dan iedere andere tondeuse (och, wat zijn we eensgezind!).

Gebrom

Het gebrom klinkt wat anders als een andere tondeuse, maar het is niet meer lawaai.

En hier

Wij hebben al een jaar of 15 een philips, waarmee drie heren gekortwiekt blijven. Hij doet het nog steeds goed, alleen de accu is aan gort. Dus scheren we maar "aan een touwtje".

Hermine

Hermine

30-06-2013 om 19:03

Welke wahl?

Welk type Wahl is goed? Ik zie prijzen tot 200 euro maar ook veel goedkoper.

verk

verk

30-06-2013 om 19:13

Wahl of Moser, Moser gebruiken wij zelf op de zaak

Ik heb er 1

Ik gebruik hem iedere 3 weken voor mijn man. Prima professionele tondeuse, ik was het ook zat na tig keer een goedkoop ding te hebben gehad. Ik geloof dat deze ongeveer 80 euro was. Ik zal morgen even kijken welk merk het is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.