Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Roosje Katoen

Roosje Katoen

08-04-2011 om 09:37

Kapla

Ik wil voor mijn zoon van vijf kapla aanschaffen, maar heb geen idee hoeveel hij nodig heeft om wat leuks te bouwen. Zijn motoriek is nog niet zo goed ontwikkeld, voor wat het waard is. Wie heeft er ervaring en tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier

heb ik een paar jaar terug een basisdoos gekocht, er zit een boekje bij wat je allemaal kan maken. Mijn dochter maakte er met haar vader eigenlijk alleen torens van. Maar ik zie bij andere kinderen dat er echt fantastische dingen gebouwt worden, heel leuk.

Gewoon een kwestie van kopen en kijken wat hij er mee doet, samen bouwen en aanvullen kan altijd nog.

Leuk cadeau!

hier is de Kapla al jaren favoriet speelgoed. Ze zijn begonnen met een basisdoos van 200 plankjes. Daar konden ze in het begin best leuk mee spelen, maar als snel was dat niet meer genoeg. Het komt er nu op neer dat er hier twee basisdozen zijn en 5 kleurendoosjes. Komt neer op 600 plankjes.

Ze combineren het met lego, playmobil en de auto's. En soms met de dwerghamster. Voor dat beest wordt dan een doolhof gebouwd van Kapla.

Kortom; ik zou eerst beginnen met 200 plankjes en dan zo langzamerhand aanvullen.

groetjes van Purk

Inderdaad

Gewoon een doos van 200 plankjes, hier wordt er ook vanalles meegedaan. Het zijn ook boodschappen of het wordt een kapla kanon waarme je plankjes wegschiet. Of het zijn entree kaartjes, of gewoon bouwwerken
Muizemeis

Roosje Katoen

Roosje Katoen

09-04-2011 om 20:25

Dan koop ik gewoon een doos van 200 plankjes om mee te beginnen in elk geval! Bedankt voor de tips!

Zie vraag en aanbod!

Zag daar een oproepje staan.
Topspeelgoed. Kinderen spelen er hier al jaren mee. Ook gekleurde kapla. gekocht bij Lobbes.nl
Wist je dat het een Nederlandse uitvinding is? Nederlandse parket verkoper maakte het voor zijn kinderen: Kabouter Plankjes! Die man verkoopt vast geen houten vloeren meer

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.