Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Barvaux

Barvaux

18-12-2014 om 23:35

Kadootjes voor sinterklaasdobbelsteenspel met oud en nieuw?

We gaan het sinterklaasdobbelsteenspel spelen met oud en nieuw maar ik ben een beetje ideeloos. We moeten (hele gezin) allemaal 2 kadootjes kopen die samen rond de 5 euro kosten (dus het ene mag ook 50 cent en het andere bijna 5 euro). Wie heeft er nog wat leuke tips die voor jong en oud (nou ja de oudste is nog geen 50, de jongste 13) leuk kunnen zijn? Het geeft niet als er wat voor kinderen en wat voor volwassenen en wat voor vrouwen en wat voor mannen tussen zit want dan hebben mijn gezinsleden er misschien nog wat aan?

Suze

Suze

19-12-2014 om 08:31

Eh misschien...

Leesbrilletje voor de oudste, douchespul (voor meer mensen geschikt), zo'n hergebruikbaar (en in zo'n zakje te stoppen) kunststof boodschappentasje (1 euro), evt. 1/5e staatslot, sleutelhangertje, kaartspel, Donald Duck.

Oh ja, zag bij Action hele goedkope scheurkalenders (2 euro per stuk), met dieren, weetjes over de wereld, eten/drinken, spreuken. Ook geschikt.

Een of ander opbergmandje?

Loop de Action, Xenos, Hema of Blokker door en je vindt vast leuke kleine onzindingetjes.

Inderdaad wel moeilijk dingen te vinden die voor alle leeftijden leuk zijn.

Barvaux

Barvaux

19-12-2014 om 09:31

hmm

Niemand heeft wat aan een leesbril (of ze hebben hem al of ze hebben hem niet nodig en anders weet je niet wat voor sterkte dus die maar niet ...)

Scheurkalender en Donald Duck zijn goed ware het niet dat er al drie van die kalenders voor mijn mannen onder de kerstboom liggen en waarschijnlijk ook wel een DDboek maar vooral die scheurkalender is wel iets wat ik zoek.

Staatslot hebben we inderdaad al meerdere keren gedaan, ik houd het wel in gedachten.

Zou het tuincentrum iets leuks hebben voor iedereen? Even geen vogelvoer (tuin hangt hier en daar al vol) maar heeft iemand een ander idee?

Iets met eten ofzo? Cake of taart wellicht? Zo'n kant en klaar pak? Ik wil echt met iets leuks komen en geen 'onzindingetjes' eigenlijk... al hoewel dat tasje wellicht wel slim is. Lekker klein ook.

Kadoo

Kadoo

19-12-2014 om 09:50

onzindingetjes

Dat is lastig, want wat voor de een onzin is is voor de andere juist heel leuk.
Hier was vorig jaar onverwacht een vaatdoek populair bij de kinderen (toen 9 -12 jaar), geen idee waarom. Maar iets als oorbellen is juist hilarisch als ze uiteindelijk bij een man / jongen belanden (gebeurde hier maar ik wilde ze wel ruilen voor een cadeautje van mij).

Ik had zelf toen een set notitieblokjes gekocht en een fijnschrijver, en de vaatdoek en een mini-potje Nivea. Er zat ook een zelf gehaakte knuffel bij die erg gewild was.

Je zou iets met cupcakes kunnen kopen (Xenos). Of popcakes.

Douche spul zou hier juist niet gaan; bij ons kan niemand tegen regulier douchespul behalve mijn man. En omdat niemand dat verder lijkt te weten krijgen ik en dochters ieder jaar wel een fles. En ja dan zijn het vaak vrouwenluchtjes dus die gaat mijn man niet gebruiken

Annt

Annt

19-12-2014 om 09:50

Wat ideetjes

Wij waren met 11, van 12 jaar tot 83 jaar.
- kerstversiering (voor in boom of om neer te zetten)
- selfiestick (gelijk gebruiken), bij Action onder de 3 euro
- shopper met leuke print
- reep chocolade
- doucheradio (ook Action)
- leuke mok of glas
- pak bakmix, bijvoorbeeld om zelf brownies te maken
- vuurwerk

karin

karin

19-12-2014 om 10:22

van alles

Gezien bij de action:

Leuke glazen snoeppot met oudhollands snoep,iets van twee,grote pot drie euro,
Mok met lepel, cacao poeder en marshmellows,
Bierglas met babbelaars,
Ruggenkrabber,
Mini dienblad van hout met een mooie kaars,
Kleurboek voor volwassenen,maar 1 euro,
Setje bruinzeel potloden,houtskoolpotloden,
uhhhh dat was het even.

Gisteren in de action....

....en volgens mij is zo'n toeter voor op de fiets voor iedereen leuk, al is het voor oma met de rollator.

Zaklampje, ook nooit weg. Verschillende bakmixen. Glazen met happy new year op.

Astrid

Astrid

19-12-2014 om 18:02

kadobon van bioscoop

mij zou je helemaal hyper maken met een chipspakket of chocoladepakketje

ingredienten voor een lekkere kaasfondue met de aanwezigen

Mijntje

Mijntje

19-12-2014 om 18:39

een keukenwekker, een vergrootglas, een sleutelhanger, bij de hema hebben ze ook veel kleine cadeautjes of bij de kantoorartikelen leuk spul, een bakvorm, iets van de xenox (wat weet ik ook niet), pak tissues, puzzelboek

veel plezier!

Barvaux

Barvaux

19-12-2014 om 21:57

ok bedankt

Ik ga in ieder geval met andere ogen kijken, je hebt op een gegeven moment een beetje een oog voor dezelfde dingen.

Emine: er is geen oma met een rollator

Heeft iemand nog een idee wat je in een tuincentrum leuk kan kopen (geen bollen of vogelspul) wat voor jong en oud leuk is voor die prijs of hoef ik voor die prijs niet daar naar toe?

Tuinkabouter?

Bij tuincentrum een tuinkaboutertje of vlinder of molentje op een stokje, maar denk dat je beter naar de action gaat.

Mijntje

Mijntje

20-12-2014 om 08:01

jawel

zaadjes van 't een of 't ander. Lijkt me ook leuk om erbij te doen.

Yvonne

Yvonne

23-12-2014 om 13:54

er zijn zoveel dingetjes

Deodorant, rituals klein cadeaupakket en dan alle dingetjes los inpakken. Bol.com cadeau pas. Ijskrabber. Reep chocolade. Zak drop. Cupcake vorm. Pakket vogelvoer.

Barvaux

Barvaux

23-12-2014 om 14:12

Yvonne

Deodorant vind ik heel persoonlijk, zou ik nooit voor anderen kopen en de kans dat van de 8 deelnemers er meer die willen lijkt me klein. Cadeaupas voor minder dan 5 euro lijkt me niet mogelijk.

Maar jij ook bedankt voor je ideeën. Ik moet er nog voor op uit, er zat ook nog wat in het kerstpakket van mijn man wat erg geschikt was (tomaten en peterseliezaadjes of iets dergelijks in een bakje).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.