Weet jij welke voedingsstoffen je extra nodig hebt tijdens de zwangerschap? Deze vitamines zorgen voor een gezonde zwangerschap
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Moeder

Moeder

12-07-2015 om 22:07

Kado voor jarige vriend

Mijn vriend is bijna jarig en het is echt een crime om iets leuks voor hem te bedenken. Ik heb een klein budget en hij heeft alles al. Dat krijg je natuurlijk op een gegeven moment. Maar nu heb ik iets bedacht. Hij houdt erg van een bepaald merk bier. Om op te drinken, niet dat hij de merchandise van een merk leuk vind. Dus zag ik 58 flesjes bier voor me. Dat merk is alleen in flesjes. Ik dacht aan die luiertaarten die weleens voor baby's gemaakt worden maar hoe je dat idee nou omzet in bier? Ik kan beschikken over een vrachtwagen. Zal ik ze op een palet zetten en inpakken en dan op zijn oprit laten zetten? Een beetje plagen is wel leuk maar het moet niet te gek worden. Iemand een ander leuk idee hoe je zoveel flesjes op een leuke, breukvrije manier inpakt?
Of een ander leuk verjaardagsidee?

moreen

moreen

12-07-2015 om 23:12

maak er

een leuk mandje van met enkele flesjes en wat versiering ertussen en een bierglas die er bij hoort.

moreen

moreen

12-07-2015 om 23:14

google eens

op bier cadeau!

Ely

Ely

12-07-2015 om 23:40

Ligt het aan mij?

58 flesjes bier is toch heel veel? Is hij heel leuk als hij dronken is ofzo? Of geef je een feestje dat ze gelijk weer opgedronken zullen worden?
Ik zou m lekker meenemen op een leuk dagje uit of naar een concert ofzo, maar goed, smaken verschillen natuurlijk

Katniss

Katniss

13-07-2015 om 08:18

58 flesjes?

Dat slaat nergens op, om twee maanden drankvoorraad te geven. Als je per se bier wilt geven zou ik speciaalbiertjes doen, maar geen cadeaudoos Heineken o.i.d.
Ik zou een luchtje doen, of een boek of tijdschrift of bioscoop, uit eten.

Hadewich

Hadewich

13-07-2015 om 08:27

Grappig

Ik vind het wel een ludiek idee! Weer eens wat anders dan de standaard dingen die hier genoemd worden. Het maakt toch ook niet uit dat hij meteen een drankvoorraadje heeft? Dat hebben zoveel mensen met wijn bijvoorbeeld. En een fles whiskey drink je normaal gesproken ook niet in een paar dagen leeg.

Heb alleen ook geen idee hoe je de flesjes heel gaat houden. Je kunt ze ook neerzetten in de vorm van 58? Neem aan dat hij zo oud wordt?

Moeder

Moeder

13-07-2015 om 11:30

Houdbaar

Dat bier blijft minstens nog een jaar houdbaar en dan zal het toch wel op zijn. Het gaat bij hem niet hard maar 58 flesjes is nog geen 2 per week. Geurtjes staan in overvloed op de badkamer, hij is geen lezer en uitstapjes en etentjes doen we zo vaak dat het niet speciaal genoeg is voor zijn verjaardag. Ik zoek echt iets ludieks/speciaals. Gegoogeld heb ik maar ik kan niets vinden om zoveel flesjes leuk in te pakken.

Jamie

Jamie

13-07-2015 om 11:58

cijfers

Ik zou ze inderdaad meenemen in kratten en dan uitstallen in de vorm van een 5 en een 8 (5 flesjes breed) en dan heb je nog 10 flesjes over voor een uitroepteken.

Jamie

Jamie

13-07-2015 om 11:58

eventueel

Een mooi lint om de flesjes rijgen/draaien.

Sawo

Sawo

13-07-2015 om 12:16

Bezoek brouwerij of biertoren

Misschien een bezoek aan zijn favoriete brouwerij? Als geschenk misschien een biertoren?

Eerst 24flesjes met en lint erop dat stevig stuk karton. Of plankje geverfd in de goede kleur. Dan 14 karton dan 10 en tot slot 8 flesjes stuk karton en dan een glas en allemaal linten eruit laten komen uit de onderkant.
Succes
Saar

kika

kika

13-07-2015 om 15:24

juist leuk ja

Ik vind een paar flesjes in een mandje juist zo suf. Geef ik vaak genoeg kado bij gebrek aan inspiratie en tijd maar er is natuurlijk niets ludieks aan. Die 58 flesjes vind ik dan weer grappig.
Wel luxe hoor zoveel uitstapjes en etentjes dat er niets speciaals meer aan is!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.