Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Liesl

Liesl

13-11-2016 om 15:49

kado voor dochter naar Parijs

Oudste (14) gaat in december, 5 dagen naar Parijs met haar klas. Ik zoek nog wat sinterklaas kadootjes voor haar, wat is leuk om mee te geven?

Juno

Juno

13-11-2016 om 18:07

Hmm lastig

Zo'n Moleskine opschrijfboekje van Parijs.
Sintsnoep (dat kon ik enorm waarderen toen ik in het buitenland woonde).
Pareloorbelletjes ivm connectie Parijs/mode/Coco Chanel. Moet ze daar wel van houden natuurlijk
Tas pliage in een hippe kleur
Rode nagellak
Als ze het mag, een rode lipstick. Mac, Ruby Woo. Mac is momenteel erg hip bij die leeftijd.
Eyeliner, mascara.

Nou ja, zoiets zou ik doen als mijn dochter met Sint in Parijs zou zijn. Beetje frans-achtige cadeaus.

Pirata

Pirata

13-11-2016 om 18:57

nou

Ik zou dan gewoon een grote zak met geld in de zak doen, dan kan ze zich uitleven in Parijs.

Ik ook geld.

Lekker geld om daar uit te geven

liesl

liesl

14-11-2016 om 06:57

wat een leuk idee, zo'n moleskine boekje! ik wist niet dat het bestond. dochter houdt ook erg van tekenen en schrijven dus zo'n boekje is perfect.

geld vind ik geen leuk kado voor sinterklaas, en dochter houdt niet van make up en heeft geen gaatjes maar bedankt voor jullie reacties.

Lou

Lou

17-11-2016 om 20:42

crumpled map

Ik had mijn dochter voor haar reisje Parijs een crumpled map van Parijs gegeven. Echt best handig: je verfrommelt 'm helemaal en dat moet ook. Opvouwen hoeft niet en kan niet. Hij is waterdicht. Als plattegrond zelf zijn er overigens betere, deze was niet heel gedetailleerd maar de belangrijkste zaken en metrolijnen staan erop. Ik had 'm gekocht bij een boekhandel, maar weet niet meer welke.

Handige paraplu

Een handig opvouwbaar paraplu, leuke muts, handig rugzakje, handig mapje voor haar id-kaart en bankpas of een leuke portomonnee,, warme sweater of vest, warterdicht windjack of een grappige tandenborstel die je op zijn kant kan plaatsen, fles heerlijke douchelotion of een handige dopper-beker.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.