Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Nichtje

Nichtje

13-05-2011 om 21:34

Kado-ideeën voor feest oom en tante?

Mijn oom en tante vieren binnenkort een gezamelijke verjaardag. Ik heb ze al ruim 7 jaar niet meer gezien, daarvoor zag ik ze ook maar 1-2x per jaar dus echt een band hebben we niet. Heeft iemand hier nog een klein beetje origineel kado-idee twv 20 euro?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

13-05-2011 om 22:20

Jeetje

Het verbaast me iedere keer weer dat mensen niet in staat zijn om een verjaardagscadeautje te kopen. Helemaal in dit geval, voor mensen met wie je amper een band hebt. Ik zou zeggen, flesje wijn, cadeaubon, bioscoopbonnen, kamerplant.

Vic

Vic

13-05-2011 om 22:45

Vooruit dan

Ik bedoel natuurlijk verzinnen Wat vind je van een leuk samengesteld koffie/theepakket bij de Wereldwinkel? Maar een bioscoopbon is ook een aanrader. Die heb ik eens gekocht voor mijn schoonouders. Die waren helemaal enthousiast, want de laatste film waar ze samen heen waren geweest was West Side Story ofzo.

Of een restaurantbon

of een theaterbon.

Zoiets.

Vic

"http://www.bestelkado.nl/cadeau_kado_8876/grow-it-vleesetende-plant-10-zaadjes-van-2-soorten.html"

*gniffel*
Die link bewaar ik.
Naast natuurlijk dat ik voor familie en vrienden zonder tuin, de folders van de tuinafdelingen van bouwmarkten in de gaten hou .

+ Brunette +

+ Brunette +

16-05-2011 om 00:49

Wat is er tegen bonnen?

Ik vind het een prima cadeau, krijg ze graag. Om het niet al te onpersoonlijk te laten zijn kun je kiezen voor theaterbon, biosbon, boekenbon, saunabon o.i.d. of een bon van een kledingketen.

Fiorucci

Fiorucci

16-05-2011 om 17:03

Cobi

als je een fles wijn of bloemen te afgezaagd vindt: cognac, cointreau, calvados whiskey. Eet geen brood, en komt altijd wel op.
Ehm nou nee, dat komt hier echt niet op, integendeel..

Nou nee

drank is aan mij niet besteed. Wijn gaat hier nog wel op (of wordt alsnog weggegeven) maar andere drank - nee.

Laatst kreeg ik een bon voor een chocoverrassing (hema) in een of andere zaak. Brrr. Hartstikke lief bedoeld en ik houd best van chocola, maar dit was teveel van het goede.

kaatje1972

kaatje1972

17-05-2011 om 20:21

Hebben ze een tuin?

Misschien een leuk mandje oid met plantjes voor in de tuin ofzo? Zou ik zelf wel leuk vinden om te krijgen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.