Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lynna

Lynna

23-02-2012 om 13:38

Kado 115 euro

Ik ben zojuist gebeld door het werk van mijn vriend of ik voor zijn jubileum een kado kan bedenken. Mag 115 euro kosten. Pffffffff. Geen idee.
Iemand tips????? Ik wil eigenlijk iets blijvends...... Dus geen theaterbon of zoiets.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ehh

ipod, lamp, abonnement op iets, mooi design spul (servies, vaas oid), olijfboom,

horloge
mooi beeld voor in de tuin
afhankelijk van zijn werk zo'n mooie leren A4 schrijfblok
evt inclusief mooie pen/vulpen

Ilva

Ilva

23-02-2012 om 14:00

E-book?

Ik weet niet precies hoe duur ze zijn, maar een e-book misschien?

Blijvend?

Ik vind een e-book wel leuk,maar niet bepaald 'blijvend'. Al het digitale spul is eigenlijk niet 'blijvend', over 5 jaar is er al veel betere kwaliteit en mogelijkheden en over 10 jaar kan je er niks meer mee omdat het verouderd is.
Als ik aan iets 'blijvends' denk, zou ik gaan voor dat horloge, dat beeld voor in de tuin, een windwijzer een zakhorloge (zou mijn man erg leuk vinden) of iets bijzonders voor in huis, iets écht moois ofzo, een schilderij of voor mij part een tegoedbon voor een schilderij (kan hij het zelf uitzoeken), een mooie schaal zoiets.
Wat voor werk doet je man, welke hobby's heeft hij?
Mijn man heeft eens bij iets bijzonders behoorlijk veel 'kwaliteitsgereedschap' gekregen, dat is al wel 20 jaar terug en hij is er nog steeds blij mee (wel voor gebruik thuis) en soms maakt hij er een opmerking over. Zo had de vloerenmeneer die hier was en een schroevedraaier nodig had, meteen door dat dat 'goed spul' was....Jaha, gekregen van mijn ex-baas.
groeten albana

tonny

tonny

24-02-2012 om 16:19

Samen iets leuks doen en daar foto's van maken

is toch ook een soort 'blijvend'? Een of ander ding went snel. Inderdaad geen communicatietechniek geven als je iets blijvends wil, als er iets niet blijvend is, dan zulke spullen!
Een beeld voor in de tuin kan wel leuk zijn.

Vliegtickets of

kadobon mediamarkt, kadobon reisburo, boormachine of ander gereedschap, harde schijf , abonnement tijdschrift.

mirreke

mirreke

24-02-2012 om 16:36

Vulpen?

Ik heb jaren geleden een prachtige vulpen van mijn ouders gekregen, en nu, jaren na hun overlijden, ben ik daar nog steeds heel blij mee. Ook de vulpen van mijn moeder heb ik.
Hangt er een beetje van af of je vriend dit soort cadeau's dan waarderen natuurlijk.
Ipod vind ik daarnaast een geweldig cadeau, maar die zijn te duur.
Mooie messenset? Of een los mes, echt goede koksmessen zijn erg duur!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.