Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lou

Lou

23-05-2014 om 15:15

Jubileum op de camping

(Niet echt een vakantievraag vind ik, daarom maar hier.)

Mijn man wordt 50 als wij in Frankrijk op een camping staan. Mijn cadeautje is een uitje in september. Ik kan hem natuurlijk op de dag van zijn verjaardag de tickets voor het uitje overhandigen, maar verder? Voorgaande jaren had ik wel eens vrijwel de hele camping geïnstrueerd om hem te feliciteren, dat was al best geinig, al die onbekende mensen die ineens een hand kwamen geven. Ook heb ik een keer de tent versierd. Maar nu kan ik niets verzinnen. Wie weet er iets leuks? Het hoeft niet iets groots te worden maar een fijne kleine verrassing zou ik zo leuk vinden voor op de dag zelf. Mijn man is niet sportief, houdt vooral van lezen en slapen (althans in de vakantie, hij werkt erg hard) maar wel van gezelligheid. De eigenaren van de camping ken ik wel een beetje, die zijn heel aardig dus wellicht kan ik met hen iets regelen? Ik weet het gewoon even niet. Iemand een idee?

Die tickets

Ik zou een kopie van de tickets geven op zijn verjaardag en de echte tickets thuis veilig in een laatje laten liggen. Zou een beetje zonde zijn als je ze in het vakantiegewoel kwijt raakte.

Ter verhoging van de feestvreugde zou ik kijken of je lekkere hapjes bij de tent kan laten bezorgen en dan wat leuk lijkende mensen van de camping uitnodigen. Of, als het niet te ver weg is, kijken of familie of vrienden als verrassing langs kunnen komen.

skik

Lou

Lou

23-05-2014 om 16:31

Hapjes

Ja, hapjes en drankjes bij de tent laten bezorgen, dat is leuk! Dank skik. Die vrienden en familie laat ik liever thuis, aangezien we op een naturistencamping staan.

Tijgeroog

Tijgeroog

23-05-2014 om 16:52

Lou

Nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar welke camping jullie gaan.

Lou

Lou

23-05-2014 om 16:52

Tijgeroog

Hoezo, wou je langskomen?

Tijgeroog

Tijgeroog

23-05-2014 om 17:03

Lou

Klinkt goed. maar nee, wij zitten deze vakantie op een textielcamping hoog in de Oostenrijkse Alpen, niet in de buurt dus. Maar ik heb aardig wat Franse naturistencampings versleten, en ben altijd benieuwd waar anderen naartoe gaan.

Lou

Lou

23-05-2014 om 17:20

Tijgeroog

Iets in mij vindt het niet zo fijn om de naam van de camping hier neer te zetten. Als jij toevallig een anoniem mailadres hebt (ik niet) wil ik het je wel vertellen hoor, compleet met recensie en ervaringen.

Tijgeroog

Tijgeroog

23-05-2014 om 17:23

Lou

Ik snap het. Je wordt in dat geval wel erg herkenbaar. Ik zal eens kijken of ik een anoniem mailadres kan vinden, nu even geen tijd voor.

Woeha!

Ja joh, wel familie en vrienden uitnodigen maar niet vertellen op wat voor soort camping je staat. Die gezichten zullen onbetaalbaar zijn! ;0)

skik

Tijgeroog

Tijgeroog

23-05-2014 om 22:33

Lou

Ik heb er een. [email protected]

Lou

Lou

23-05-2014 om 23:03

Tijgeroog

Ik heb je een mailtje gestuurd

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.