Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

18-03-2012 om 15:17

Jubileum idee?

Mijn vriend en ik zijn bijna 20 jaar samen. Daar wilde ik graag aandacht aan besteden, maar geen groot feest. Iets wat we met zijn tweeën kunnen doen. Met de nadruk op doen. Dus niet een etentje of weekendje weg (dat kan er onderdeel van zijn) maar iets actiefs. Heeft iemand een leuk idee?
Qua randvoorwaarden; het mag wat kosten (zeg max. 400), mag wat spannend zijn, maar moet ook te doen zijn door iemand met een slechte knie. Ik hoor het graag!
Alvast bedankt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

18-03-2012 om 15:58

Golfen

Golfen dus Of klimmen in een klimbos, dat lijkt me ook erg leuk.

Angela67

Angela67

18-03-2012 om 19:27

Glasblazen

... in Leerdam is er een 1-daagse workshop glasblazen (door de weeks volgens mij) voor ik dacht z'n 250 euro. Staat nog altijd op mijn lijstje .. .

Misschien in navolging op dit workshop idee een ander soort leer-activiteit van 1 dag of 1 weekend?

Groet,
Angela

mijk

mijk

19-03-2012 om 16:04

Vrienden van ons

kregen dit op een jubileumfeestje http://www.indoorskydive.com/ Lijkt me zo verschrikkelijk gaaf....

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

20-03-2012 om 09:35

Bedankt

Bedankt voor de tips! Vooral dat skydiven lijkt me gaaf. Andere tips zijn ook leuk, maar zie ik m'n vriend niet doen. Maar ik hou ze wel in gedachten voor andere gelegenheden.

Iets van vroeger

Waar hebben jullie elkaar leren kennen? Wat deden jullie samen? kun je daar iets mee bedenken?

Pham

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.